استاندار ایلام؛
استاندار ایلام گفت:بسیج مردمی از همان بدو شکل گیری به عنوان بازوی انقلاب در همه عرصه ها بود و در زمان جنگ تحمیلی در خط مقدم صحنه های نبرد به مصاف دشمن رفت و بعد از جنگ هم وارد عرصه کارزارهای اقتصادی، عمرانی، خدمات، دفاعی، علمی، بهداشتی و غیره شد و بحبوحه بروز ویروس کرونا باز هم بسیج مردمی یکی از میدان داران اصلی و مهم مبارزه و مهار این ویروس به شمار می رود.
کد خبر: ۹۱۹۳۵۶
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۵ 26 November 2020

به گزارش تابناک ایلام، قاسم سلیمانی دشتکی  اظهار داشت: اقشار مختلف بسیج از همان شروع شیوع کرونا در کنار سایر دستگاه های مرتبط حضوری موثر در جبهه مبارزه با این ویروس را از خود به نمایش گذاشته است.

سلیمانی دشتکی یادآور شد: مجموعه سپاه و بسیج در کنار دیگر دستگاه های ستاد کرونا کمک های شایان ذکری را داشته است و بخش عمده ای از برنامه های ضد کرونا را سپاه و بسیج برعهده دارند.

وی اضافه کرد: از همان بدو شیوع ویروس کرونا و بروز اختلال در اقتصاد و معیشت مردم و ایجاد محدودیت های کرونایی و تعطیلی مغازه ها، سپاه و بسیج مردمی اقدام به شناسایی اقشار نیازمندان، صاحبان مشاغل آسیب دیده مالی از کرونا و تامین بسته های معیشتی و توزیع آنها به جامعه هدف کردند./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار