استاندار ایلام؛
استاندار ایلام از تعطیلی بیش از ۹۵ درصد بازار استان در همراهی با مصوبات و دستورالعمل‌های ستاد ملی و استانی مبارزه با کرونا خبر داد و اظهار کرد: در مکان‌هایی مثل مراکز تجاری شهر ایلام و پاساژهای متعدد تجاری، بیش از ۹۵ درصد اصناف و تمام پاساژها و بسیاری از مغازه‌ها تعطیل شده‌اند.
کد خبر: ۹۱۹۳۴۴
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۲ 26 November 2020

 به گزارش تابناک ایلام، قاسم سلیمانی دشتکی با عنوان این مطلب که اکثر اصناف و بازاریان همکاری بسیار خوب و کاملی با ستاد کرونا داشته‌اند، گفت: اینجا لازم است از این عزیزان تقدیر و تشکر داشته باشم.

وی افزود: خوشبختانه همکاری و مساعدت مردم در زمینه اجرای مصوبات و پروتکل‌های بهداشتی در حال نتیجه دادن است و امروز ما شاهد کاهش چشمگیر آمار مبتلایان، بستری‌ها و مرگ و میر افراد در استان هستیم.

سلیمانی‌دشتکی با اشاره به این موضوع که در چند هفته اخیر آمار ابتلا و مرگ و میر استان بسیار بالا بوده و در وضعیت بحرانی و قرمز قرار داشته، گفت: در این زمینه در رتبه اول کشور قرار داشتیم، اما امروز طبق آماری که دریافت کرده‌ایم در حال حاضر وضعیت استان به رتبه دوازدهم بهبود یافته است.

وی عنوان کرد: البته این امر به مدد رعایت پروتکل‌های بهداشتی در این چند هفته اخیر و تعطیل‌ها و محدودیت‌هایی که اجرا شد به دست آمد که با همکاری مردم و اجرای کامل مصوبات و پروتکل‌های بهداشتی این وضعیت به مراتب بهتر شود.

استاندار ایلام در پایان خواستار تداوم همکاری مردم شد و تاکید کرد: برای ادامه روند کاهشی آمارهای کرونا نیاز داریم که مردم همچنان پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند و در اجتماعات، عزاداری‌ها، جشن‌ها و دیگر مواردی که در پروتکل‌های بهداشتی آمده است حاضر نشوند./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار