استاندار ایلام؛
استاندار ایلام از وضعیت تجمعات برای توزیع مرغ و نهاده در روزهای اخیر بشدت انتقاد کرد و گفت: باید مدیریت شود که در این شرایط کرونایی و محدودیت ها تجمع ایجاد نشود.
کد خبر: ۹۱۹۲۴۷
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۰ 26 November 2020

 به گزارش تابناک ایلام؛قاسم سلیمانی دشتکی با اشاره به اینکه قیمت مرغ به دلیل یک مشکل در کل کشور دچار نوسان شد که با هماهنگی خوب دستگاه قضایی و دادستانی، نیروی انتظامی و بازرسی دوباره آرامش نسبی حاکم شد.

سلیمانی دشتکی از وضعیت تجمعات برای توزیع مرغ و نهاده در روزهای اخیر بشدت انتقاد کرد و گفت: باید مدیریت شود که در این شرایط کرونایی و محدودیت ها تجمع ایجاد نشود.

وی افزود: همین بی برنامگی ها و عدم مدیریت ها موجب ایجاد ازدحام و تجمعات در بازار و فروشگاه ها شده است و جان مردم را به خطر انداخته است.

استاندار ایلام گفت: ما با همه توان در تلاش هستیم آمار ابتلا و بستری و فوتی ناشی از کرونا کاهش یابد اما اکنون با این عدم مدیریت ها شاهد تجمعات و ازدحام برای خرید مرغ و نهاده هستیم.

سلیمانی دشتکی افزود: ما کم شخصیت برجسته به خاطر کرونا از دست ندادیم اکنون هر فوتی که رخ می دهد مصیبتی به یک خانواده وارد می شود و این یک درد است.

وی اضافه کرد: وقتی مراسمات عزا و عروسی و گردهمایی ها ممنوع است چرا نباید بازار به گونه ای مدیریت شود که با توزیع بین فروشگاهی و برنامه ریزی از تجمعات مردم کاسته شود./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار