فرماندار مهران؛
فرماندار شهرستان مهران گفت : اجرای محدودیت ها و مصوبات ستاد کرونا بدون همکاری و رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی شهروندان امکانپذیر نیست.
کد خبر: ۹۱۸۹۹۱
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۱ 24 November 2020

به گزارش تابناک ایلام ؛ اسد قاسمی در حاشیه این بازدید ازاصناف وادارت در راستای اجرای مصوبات ستاد پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا در گفت گو با خبرنگار ما گفت : این بازدید در راستای اجرای چگونگی رعایت و دستورالعمل های بهداشتی از ادارت واصناف شهرستان صورت گرفته است

وی بیان داشت : وضعیت رعایت دستورالعمل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در ادارات واصناف شهرستان مطلوب بود است و در مواردی نیز به بانک ها و صنوف تذکرات لازم داده شد .

قاسمی افزود :اجرای محدودیت ها و مصوبات ستاد کرونا بدون همکاری و رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی شهروندان امکانپذیر نیست.

نماینده عالی دولت در شهرستان مهران گفت : اصناف و بازاریان باید رعایت مصوبات ستاد کرونای شهرستان در زمینه پروتکل های بهداشتی توجه جدی داشته باشند.

وی تصریح کرد : نظارت برای اجرای مصوبات ستاد کرونا توسط اعضا از موضوعات بسیار مهمی است که مسئولان باید در دستور کار خود قرار دهند و کسانی که مصوبات ستاد کرونا توجه نداشته باشند برابر قانون برخود کنند.

قاسمی بیان داشت : انتظار است شهروندان در راستای اجرای محدودیت ها و پروتکل های ابلاغی همکاری لازم را داشته باشند و تخلفات صنوف را به ستاد کرونا شهرستان گزارش دهند./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار