رییس پلیس راهنمایی و رانندگی ایلام؛
رییس پلیس راهنمایی و رانندگی ایلام گفت: بر اساس مشاهدات میدانی و در پی اجرای محدودیت‌های تردد کرونا، ۹۰ درصد ترافیک استان در ساعات مقرر ممنوعیت کاهش یافت.
کد خبر: ۹۱۸۹۱۸
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۰ 24 November 2020

 به گزارش تابناک ایلام، سرهنگ ابوالفضل کهزادی اظهار داشت: مشاهدات میدانی نشان می‌دهد حدود ۳۰ درصد ترافیک صبحگاهی در ایلام کاهش یافته است.

وی اضافه کرد: نتیجه محدودیت کرونایی و ممنوعیت در ساعت مقرر منجر به کاهش ۴۰ درصدی ترافیک عصرگاهی نیز در استان شده است.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی ایلام تاکید کرد: طرح اعمال محدودیت های ترافیکی در شب های نخستین به شکل هشدار و ارشادی بود و در این مدت تلاش کردیم به رانندگان هشدارها و آموزش های لازم در خصوص منع تردد ارایه شود.

سرهنگ کهزادی از آغاز جریمه خودروهای متخلف به استفاده از دوربین های نظارتی سطح شهر خبر داد و افزود: خودروهای غیرمجاز که اقدام به تردد در سطح شهر کرده بودند از روز دوشنبه با دوربین ها و ماموران به مبلغ ۲ میلیون ریال برای هر شب جریمه شدند.

وی با قدردانی از همراهی خوب مردم استان از آنان خواست تا پایان طرح به همین صورت ادامه دهند.

به گزارش ایرنا، شیوع کرونا از ابتدای اسفندماه تاکنون با توجه به نبود داروی مشخص درمان آن در کشور، شیوه جدیدی از زندگی را برای مردم رقم زده و تاکنون اقدام‌های مختلفی برای کنترل این بیماری انجان گرفته است.

جدیدترین برنامه دولت، اجرای سه طرح عمده کرونایی شامل مدیریت، نظارت و آموزش محله‌محور، محدودیت تردد و ورود و خروج به شهرهای قرمز و نارنجی و تعطیلی نسبتا وسیع در سیستم اداری و بازار بوده که از ابتدای هفته جاری در این استان اجرا شده است.

از مجموع ۱۱ شهرستان استان ایلام ۲ شهرستان در وضعیت قرمز کرونا، هشت شهرستان نارنجی و تنها یک شهرستان زرد است.

بر اساس آخرین اطلاعات، شهرستان‌های ایلام و چرداول در وضعیت قرمز، سیروان، ایوان، مهران، دهلران، آبدانان، بدره و دره شهر در وضعیت نارنجی و هلیلان و ملکشاهی در وضعیت زرد قرار دارند./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار