استاندار ایلام:
استاندار ایلام گفت: با توجه به مشکلات حادی که بدلیل شیوع کرونا در استان بوجود آمده و افزایش تعداد مبتلایان و فوتی ها، ممنوعیت ها و محدودیت های فراوانی در استان از جمله محدودیت حضور کارکنان در ادارات در حال اجراست.
کد خبر: ۹۱۸۹۱۶
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۰ 24 November 2020

به گزارش تابناک ایلام، قاسم سلیمانی‌دشتکی اظهار داشت: با توجه به مشکلات حادی که بدلیل شیوع کرونا در استان بوجود آمده و افزایش تعداد مبتلایان و فوتی ها، ممنوعیت ها و محدودیت های فراوانی در استان از جمله محدودیت حضور کارکنان در ادارات در حال اجراست.

وی افزود: در مناطق زرد ۲ سوم کارکنان، در مناطق نارنجی ۵۰ درصد و در مناطق قرمز یک سوم حضور پیدا می کنند که از این تعداد هر فرد دارای بیماری زمینه ای، افراد مسن، زنان باردار یا دارای علائم بیماری باشند بدون استثنا باید دورکاری به آنها داده شود.

استاندار ایلام یادآور شد: کارکنان در ادارات ضروری نیز در مناطق زرد ۱۰۰ درصد، در مناطق نارنجی ۲ سوم و در مناطق قرمز ۵۰ درصد حضور پیدا می کنند بنابراین تعداد کارکنان بسیار اندک است.

سلیمانی دشتکی تاکید کرد: از مردم تقاضا دارم خواسته های خود را بصورت تلفنی یا سیستمی از ادارات پیگیری کنند و حضور فیزیکی کمتر داشته باشند چون تعداد کارکنان معدود است و هر اندازه فاصله اجتماعی رعایت شود زودتر بیماری مدیریت و تعداد فوتی ها و مبتلایان نیز کاهش می یابد.

وی اضافه کرد: از دستگاه های دارای مدیرکل و مدیران عامل، مسوولان نهادهای دولتی، حاکمیتی و عمومی تقاضا داریم سعی کنند سیستم خود را الکترونیکی کنند یا سیستم پاسخگوی آنها بصورت تلفنی باشد.

استاندار ایلام یکی از ساده ترین راه ها برای پاسخگویی به مردم را حضور در سامانه سامد عنوان کرد و گفت: بنا بر ضرورت موضوع ۲ بار در ماه در این سامانه پاسخگوی مردم استان هستم.

سلیمانی دشتکی اظهار داشت: همه مدیران موظفند پاسخ نامه ها را بصورت تلفنی یا سیستم الکترونیکی پاسخ دهند تا تماس های فیزیکی به حداقل برسد و بتوانیم از انتقال بیشتر ویروس جلوگیری کنیم.

وی با بیان اینکه افراد مسن و دارای بیماری زمینه ای در معرض خطر بیشتری قرار دارند، گفت: مردم توجه کنند که ویروس ناشناخته و ممکن است همه ما دچار این ویروس شویم بسیاری از افراد به ظاهر سالم هستند اما با حضور در اجتماع ناقل بیماری می شوند.

استاندار ایلام اظهار داشت: در سامانه سامد یا ۱۱۱ می توانیم پاسخگو باشیم و مشکلات مردم را بررسی و برطرف کنیم و هم با ویروس مقابله کرده و از ابتلای دیگران جلوگیری کنیم./ع

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
کاش سری به آموزش و پرورش ایلام بزنیدانگارمدارس تعطیله فرصتی شده تاهمه به بهانه های مختلف هرروز حضوری برن اونجا به نظرم ازبیمارستان هم آلوده تره کاش کارکنان رویک سوم نمیکردن حداقل اینهمه آدم سرچندنفرنمیریختن توروخداادارات روکامل دوهفته تعطیل کنید وگرنه هرروز عده ای قربانی میشن.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار