مدیر امور بیماریها و مراکز تشخیصی درمانی دانشگاه علوم پزشکی ایلام؛
مدیر امور بیماریها و مراکز تشخیصی درمانی دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: بنابر قولها و مساعدت‌های دکتر جان‌بابایی معاون درمان وزارت بهداشت در سفر به استان ایلام، تعداد ۴ دستگاه سی تی اسکن و ۳ دستگاه اکسیژن‌ساز به حوزه درمان استان اختصاص یافته است.
کد خبر: ۹۱۸۸۴۷
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۰ 25 November 2020

 به گزارش تابناک ایلام؛دکتر محمدرضا صیدی اظهار کرد: در نشست‌ها و رایزنی‌هایی که در روزهای اخیر به عنوان مسئول پیگیری مصوبات سفر معاون درمان وزارت به استان با مسئولان این معاونت از طرف دانشگاه علوم پزشکی داشتم؛ خوشبختانه اعتبار مربوط به خرید ۲ دستگاه اکسیژن‌ساز با ظرفیت تولید ۶۰۰ لیتر در دقیقه جهت نصب در بیمارستان‌های امام خمینی(ره) ایلام و حضرت ولیعصر(عج) شهرستان دره‌شهر به حساب دانشگاه واریز شده و همچنین یک دستگاه اکسیژن‌ساز دیگر نیز به بیمارستان امام علی(ع) سرابله اختصاص یافته که در آینده نزدیک به استان ارسال خواهد شد.

مدیر امور بیماریها و مراکز تشخیصی درمانی دانشگاه علوم پزشکی ایلام تصریح کرد: تعداد ۴ دستگاه سی‌تی‌اسکن اختصاص یافته به استان نیز به محض تأمین اعتبار از سوی هیئت امنای صرفه‌جویی ارزی وزارت بهداشت، در اختیار دانشگاه علوم پزشکی ایلام قرار خواهد گرفت.

صیدی ادامه داد: یکی دیگر از دستاوردهای سفر معاون درمان وزارت به استان؛ اختصاص ۷۰ میلیارد ریال اعتبار جهت تکمیل اورژانس در حال احداث بیمارستان امام خمینی(ره)ایلام و راه‌اندازی بخش آی‌سی‌یو ویژه کرونا در بیمارستان‌های شهرستانهای تابعه استان بوده که مصوب شد و به محض دریافت اعتبار توسط معاونت درمان وزارتخانه، به دانشگاه علوم پزشکی ایلام تخصیص خواهد یافت.

وی گفت: در ایام شیوع بیماری کرونا؛ تجهیزات و امکانات بسیار ارزشمندی به استان اختصاص یافته که خوشبختانه بسیاری از مشکلات و نارسایی‌های استان در حوزه درمان را رفع کرده است.

مدیر امور بیماری‌ها و مراکز تشخیصی درمانی دانشگاه علوم پزشکی ایلام تصریح کرد: این دستگاهها، امکانات و تجهیزات درمانی اختصاص یافته به استان در سایه حمایت‌های همه‌جانبه آقای مهندس سلیمانی دشتکی استاندار ایلام و رایزنی‌های متعدد و مکرر دکتر کریمیان ریاست محترم دانشگاه بوده که  تحول شگرفی در عرصه زیرساختها، امکانات و تجهیزات درمانی استان ایجاد خواهد کرد./ع

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار