استاندار ایلام؛
استاندار ایلام گفت: با توجه به آغاز محدودیت های جدید کرونایی در استان، میزان رعایت صنوف و توجه مردم به دستورالعمل های ستاد ملی و استانی در روزهای نخست اجرای طرح رضایت بخش است.
کد خبر: ۹۱۸۶۵۷
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۹ 23 November 2020

 به گزارش تابناک ایلام، قاسم سلیمانی‌دشتکی اظهار داشت: در بازدید شبانه ای که از سطح شهر صورت گرفت، شاهد همکاری خوب مردم، اصناف و بازاریان در اجرای طرح بودیم و امیدواریم این همکاری و همراهی تا تغییر شرایط کرونایی در استان ادامه پیدا کند.

وی افزود: امروز همه امکانات و تجهیزات با پشتیبانی نیروهای اجرایی، سازمان ها و نهادها، همکاری سپاه، بسیج، نیروی انتظامی، هلال احمر و کادر بهداشت و درمان بکار گرفته شده و در صدد اجرای دقیق این طرح در سطح استان هستیم.

رییس ستاد استانی مبارزه با کرونا با عنوان این مطلب که در این طرح محدودیت های وسیعی اعمال شده است، تاکید کرد: ضمانت اجرای موفقیت آمیز طرح همکاری خوب مردم است و انتظار داریم در جهت سلامت خود مردم شاهد این همراهی باشیم.

سلیمانی‌دشتکی در بخش دیگری از سخنانش ضمن تاکید بر استقلال مدیران در حوزه کاری و امور مربوطه یادآور شد: دستگاه های اجرایی باید شان و استقلال خود در امور را حفظ کنند.

استاندار ایلام با تاکید بر این اینکه اجرا نباید موکول به کار قانونگذار شود، گفت: نقش و اهمیت کار اجرا و قانونگذار در جایگاه خود بسیار مهم و حائز اهمیت است اما کارها و امور مردم نباید در این رفت و آمدها سرگردان بماند.

سلیمانی دشتکی در ادامه با تاکید بر لزوم اجرای مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان گفت: در تصویب مصوبه ای در ستاد کرونا نباید مدیر مربوطه بجای اجرا، تفسیر خود از آن مصوبه را داشته باشد و در انجام آن اهمال کاری کند.

وی افزود: تمرد از اجرای مصوبات پیگرد قانونی دارد و حق شکایت برای واحدهای تولیدی خسارت دیده نیز محفوظ است.

سلیمانی‌دشتکی با اشاره به شرایط سخت کرونایی خواستار منع رفت و آمدها و گردهمایی های دستگاه های اجرایی شد و اضافه کرد: گاهی در این شرایط خطرناک کرونایی شاهد لشکرکشی یک دستگاه اجرایی با انبوه مدیران و کارکنان به شهرستان ها هستیم و این خود به تشدید وضعیت کرونایی دامن می زند و برای چندمین بار اعلام می کنم که این برنامه ها ممنوع هستند و هیچ مدیری حق ندارد به هر بهانه‌ ای اسباب شیوع بیشتر کرونا در استان را فراهم سازد./ع

 

 

 

 

 

 

 

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار