مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام ؛
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام از استقرار ۳۲ اکیپ ثابت و سیار راهداری در جاده‌های استان خبر داد و اظهار داشت: استقرار واحدهای راهداری مقدمه اجرای طرح زمستانه را فراهم می‌کند.
کد خبر: ۹۱۸۳۶۰
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۴ 22 November 2020

 به گزارش تابناک ایلام؛نورالله دلخواه از استقرار ۳۲ اکیپ ثابت و سیار راهداری در جاده‌های استان خبر داد و اظهار داشت: استقرار واحدهای راهداری مقدمه اجرای طرح زمستانه را فراهم می‌کند.

وی افزود: تیم های ثابت و سیار راهداری استان علاوه بر رصد روزانه محورهای مواصلاتی به رفع نواقص جاده‌ها، به‌روز کردن علایم و نشانه‌های بازدارنده و تحکم کننده هشداری در محورهای مواصلاتی اقدام می‌کنند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام با اشاره به اینکه تیم های راهداری با بیش از ۲۲۶ دستگاه و ماشین آلات سبک و سنگین راهداری در پایگاه های راهداری استان مستقر شده اند، یادآور شد: گشت زنی در جاده ها با هدف امداد رسانی و تسهیل تردد وسایل نقلیه و رفع مشکلات احتمالی در جاده های استان از وظایف این گروه ها است.

دلخواه تاکید کرد: با توجه به تمهیدات اندیشیده شده و حضور به موقع نیروهای راهداری هم اکنون تمامی محورهای استان باز و هدایت ترافیک در آن‌ها به خوبی در حال انجام است.

وی با اشاره به راه اندازی سامانه الکترونیکی و آنلاین راهداری برای اطلاع رسانی از وضعیت جاده های استان اضافه کرد: رانندگان با مراجعه به این سامانه به نشانی http://www.۱۴۱.ir از وضعیت راه های استان و شهرها با خبر شوند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام از کاهش ۴۹ درصدی تلفات حوادث رانندگی استان در سال جاری خبر داد و گفت: طبق آمار ارایه شده توسط پلیس راه و پزشکی قانونی در هفت ماه سپری شده از سال جاری، تعداد ۵۸ فقره تصادف منجر به فوت در استان ایلام ثبت شد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۴۹ درصد کاهش داشته است.

وی ایمن سازی جاده‌های استان و تداوم حذف نقاط پر حادثه در جاده‌های اصلی و فرعی را به عنوان عامل اصلی در کاهش تصادفات و آمار فوتی ها دانست و افزود: امسال بیش از ۵۳ مقطع از نقاط مستعد حوادث جاده‌ای رفع و اصلاح شده و ۶۸ نقطه پر حادثه جدید شناسایی و در دست اقدام است./ع

 

 

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار