با حضور فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) ایلام؛
۱۰۱ واحد مسکونی سیل زدگان استان ایلام با حضور فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان افتتاح شد.
کد خبر: ۹۱۸۲۲۱
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۵ 22 November 2020

به گزارش تابناک ایلام؛ فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام در آیین افتتاح ۱۰۱ واحد مسکونی سیل زدگان در بخش ماژین از توابع شهرستان دره شهر در جنوب استان ایلام اظهار کرد: در هفته بسیج ۱۰۱ واحد مسکونی در مناطق سیل زده استان افتتاح و ۱۵۰ باب منزل نیز تعمیر شده است.

سردار جمال شاکرمی بیان کرد: در تفاهم نامه منعقد شده ۷۰ باب منزل با همکاری بهزیستی، ۱۰ واحد با همکاری کمیته امداد و ۲۱ واحد نیز خارج از تعهدنامه توسط بسیج سازندگی سپاه به بهره برداری رسید.

وی گفت: کارکنان سپاه پاسداران مبلغ ۶ میلیارد ریال و خیرین ادارات چهار میلیارد ریال جمعاً مبلغ ۱۰ میلیارد ریال برای ساخت این منازل کمک کردند.

شاکرمی افزود: با توجه به از بین رفتن زیرساخت‌ها و وضعیت نابسامان مناطق سیل زده، ساختن این منازل کار بزرگی بود که با تلاش جهادی انجام گرفت.

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام اضافه کرد: سپاه نیز طبق وظیفه ذاتی خود با تمام ظرفیت برای رفع مشکلات سیل زدگان در کنار مسئولان پای کار آمد و در این راه علاوه بر قدم‌های خوب در حوزه معیشت، پوشاک و درمان، دو پل بزرگ و ارتباطی بخش ماژین ساخته شد.

وی گفت: با توجه به بازدید انجام گرفته هنوز برخی زیرساخت‌ها از جمله برق و گاز در بعضی از منازل هنوز تکمیل نشده که از طریق قرارگاه محرومیت زدایی استان با حضور استاندار پیگیر رفع آنها خواهیم بود.

شاکرمی با اشاره به اینکه از تلاش‌های بهزیستی، کمیته امداد و بنیاد مسکن که در کنار مردم سیل زده بودند تشکر می‌کنیم و امیدواریم تا پایان رفع محرومیت در کنار مردم باشند، افزود: قرارگاه بسیج سازندگی نیز مانند همیشه با تمام توان در کنار مردم خواهد بود./ح

 

مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار