رئیس کمیته امداد شهرستان دره شهر:
رئیس کمیته امداد شهرستان دره شهر از مشارکت نیکوکاران و حامیان ایتام در زمینه تهیه ۸۰ دستگاه تبلت برای دانش آموزان فاقد گوشی هوشمند این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۱۸۲۱۸
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۰ 22 November 2020

به گزارش تابناک ایلام؛ سید کاظم طاهری بیان کرد: با تعامل صورت گرفته توسط این نهاد با تعدادی از حامیان ایتام این شهرستان تاکنون برای حدود ۸۰ نفر از دانش آموزان یتیم مورد حمایت در شهرستان دره شهر تبلت خریداری و تحویل این دانش آموزان شده است.

وی افزود: برای تهیه این تعداد تبلت بیش از ۴۰۰ میلیون تومان از طرف این حامیان نیکوکار که ساکن استان تهران هستند اختصاص یافته است.

رئیس کمیته امداد شهرستان دره شهر با اشاره به اینکه در شرایط کرونایی هم اکنون تحصیل دانش آموزان از طریق فضای مجازی صورت می‌گیرد، گفت: تبلت و گوشی هوشمند یکی از مهم‌ترین نیازهای دانش آموزان مددجو در این شهرستان است.

طاهری ادامه داد: با توجه به اینکه بسیاری از خانواده‌های مددجو و نیازمند این شهرستان فاقد تبلت و یا گوشی هوشمند هستند و روند تحصیلی این دانش آموزان با مشکل جدی مواجه شده است، از نیکوکاران عزیز تقاضامندیم در این امر خیر و در برنامه‌ای که کمیته امداد برای تأمین وسایل آموزشی جدید دانش آموزان خانواده‌های نیازمند مشارکت کنند./ح

 

مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار