رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: دومین بخش ایزوله تنفسی بیمارستان امام حسین(ع) شهرستان مهران به منظور ارائه خدمات درمانی مناسب به بیماران بستری کرونایی راه‌اندازی شد.
کد خبر: ۹۱۸۱۶۹
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۰ 22 November 2020

 به گزارش تابناک ایلام؛دکتر محمد کریمیان اظهار داشت: با توجه به افزایش میزان مبتلایان کرونا و بیماران بستری در این شهرستان، دومین بخش ایزوله تنفسی با ۲۲ تخت مجهز و ارائه خدمات درمانی توسط متخصصان عفونی، بیهوشی و داخلی مستقر در بیمارستان جهت انجام خدمات به بیماران کرونایی راه‌اندازی شده است.

وی افزود: بخش ایزوله این مرکز درمانی تنها مرکز ایزوله استاندارد با سیستم فشار منفی و مثبت و همچنین امکانات کامل ایزوله در استان است.

دکتر کریمیان یادآور شد: در بخش ایزوله تنفسی این بیمارستان ۱۴ بیمار بستری و ۲ نفر از آن‌ها به دستگاه ونتیلاتور و دستگاه تنفس مصنوعی وصل هستند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام تاکید کرد: بخش ایزوله تنفسی این مرکز با هشت تخت فعال، تاکنون به ٧٧ بیمار کرونایی این  شهرستان خدمات بستری ارائه کرده است.

دکتر کریمیان اظهار داشت: این بخش از چندین سال پیش برای زائران اربعین تکمیل شده است و  هم اکنون به بیماران بستری و قرنطینه کرونایی خدمات‌رسانی می‌کند.

وی گفت: همه بیماران مبتلا به کرونا  با دستور متخصص عفونی مستقر در این مرکز ویزیت و در صورت نیاز بستری می‌شوند./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار