جانشین دادستان استان ایلام:
جانشین دادستان استان ایلام گفت: با توجه به شرایط و مشکلات عرضه مرغ طی یک هفته گذشته در استان ایلام، به جهاد کشاورزی باقید فوریت و حداکثر ظرف 48 ساعت نسبت به رفع مشکل مذکور مهلت داده شده است.
کد خبر: ۹۱۸۰۰۰
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۰ 21 November 2020

به گزارش تابناک ایلام؛ رضا امیری‌مقدم جانشین دادستان استان ایلام صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: با توجه به شرایط و مشکلات عرضه مرغ طی یک هفته گذشته در استان ایلام، به جهاد کشاورزی برای تامین و حل مشکل عرضه مرغ، مهلت 48 ساعته داده شده است.

وی افزود: طبق فرمایش مقام معظم رهبری( مدظله‌العالی) ، لفظ«جهاد» در اول اسم وزارت جهاد کشاورزی به معنای این است که کار باید با روحیه جهادی صورت گیرد.

جانشین دادستان استان ایلام گفت: به موجب مصوبات یکصد و هفتاد و هشتمین جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی دولت( مورخ ٩٩/٨/١١) و بند یک جلسه ستاد ملی تنظیم بازار( مورخ٩٩/٨/١٣) ، مسوولیت تامین گوشت مرغ و برنامه ریزی، هماهنگی تولید، عرضه و تنظیم بازار گوشت تا مرحله عمده فروشی (با قیمت مصوب) به عهده جهاد کشاورزی قرار گرفته است.

وی ادامه داد: حال، با توجه به تولید مازاد مرغ در استان و اینکه عرضه صرفا بیست و پنج تن مرغ کشتار روز، نیاز روزانه استان را تامین می‌کند، متاسفانه عدم عرضه کافی مرغ در یک هفته اخیر ضمن ورود خسارت به کشتارگاه‌های صنعتی مرغ استان، موجب نارضایتی مصرف کنندگان شده است.

امیری‌مقدم تصریح کرد: در راستای احیای حقوق عامه و حمایت از حقوق مصرف کنندگان و جلوگیری از تعطیلی تولید برتر استان در سالی که از سوی مقام معظم رهبری( مدظله‌العالی) مزین به سال جهش تولید است به عنوان مدعی‌العموم، به جهاد کشاورزی باقید فوریت و حداکثر ظرف ٤٨ ساعت نسبت به رفع مشکل مذکور مهلت داده شده است.

وی افزود: بدیهی است با استناد به بند(الف) ماده ٣ دستورالعمل نحوه مقابله با ترک وظایف قانونی مدیران و کارمندان و پیشگیری از آن مصوب(۱۳۹۹/۰۷/۳۰) ریاست قوه قضاییه، با اهمال کنندگان برخورد قانونی لازم صورت خواهد گرفت./ح

 

فارس

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۱
امروز مرغ هرکیلو 25 تومن بود از هفته دیگه میشه 30 تومن!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۲
به هفته نرسید امروز شد 30 تومان
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۳
تا 40 هم جا داره
علیمرد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
از ماست که برماست.
مرغ 72 ساعت تاریخ انقضاء داره اگه ملت فهیم ما ده روز جناب مرغو تحریم کنن نخرن باید تمام این مرغای موجود بازارو جلو سگ بندازن
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار