معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام ؛
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام گفت :با توجه به اینکه برخی صنوف بدور از چشم بازرسان فعالیت می کنند باید درب همه گروه های شغلی بصورت قانونی پلمب شوند تا اجازه فعالیت نداشته باشند.
کد خبر: ۹۱۷۸۵۸
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۰ 20 November 2020

به گزارش تابناک ایلام، دکتر جمیل صادقی فر با بیان اینکه نباید به بسته شدن گروه های شغلی توسط اصناف بسنده شود، ادامه داد: بازرسان متولی برای جلوگیری از فعالیت غیر قانونی این مشاغل در ایام اجرای طرح اقدام به پلمب این واحدها کنند.

وی اظهار کرد: همچنین از روز شنبه نظارت بر گروه شغلی یک که فعالیت دارند باید مضاعف شده و نظارت بر نحوه فعالیت این مشاغل بیشتر از قبل باشد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ایلام با اشاره به مجاز بودن فعالیت گروه های شغلی یک در مناطق قرمز از اول آذر ماه گفت: ممکن است نسبت به گذشته این گروه‌ها شلوغ تر شده که باید رعایت پروتکل‌ها در این مشاغل بیشتر از گذشته باشد.

صادقی فر حضور و مراجعه مردم در بازار را مشکل اساسی موجود عنوان کرد و گفت: باید انگیزه مردم برای مراجعه به خیابان پایین آمده و در این زمینه تعطیلی مشاغل یکی از مهمترین راهکارها است./ع

 

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ایوانی کلهر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۳۰
زورتون به مردم بدبخت و بینوا رسیده / شما با پلمپ کردن و پلیس با جریمه / اگه همت بخرج بدین و جدی باشین بدور از هرگونه بازی سیاسی راحت میشه کنترل کرد / یه ماه کامل معیشت مردم رو تامین کنین که لازم نباشه واسه شکم زن و بچه ش بیاد بیرون ، کارمندان که مشکلی ندارن حقوق خودشونو دارن ، مغازه داران و روزمزدان در فشارن / از خدامونه خونه باشیم / فقر و شکم گرسنه ،محدودیت کرونایی نمیشناسه / آیا گوش شنوایی هست در این مملکت که بفهمه مردم در فشارن ؟
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار