شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام به مناسبت فرا رسیدن گرامیداشت هفته بسیج بیانه صادر کرد.
کد خبر: ۹۱۷۷۶۵
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۰ 19 November 2020

به گزارش ایسنا، متن این بیانه به شرح زیر آمده است:

بسیج میعادگاه آحاد ملت برای دفاع از انقلاب اسلامی و دستیابی به آرمان‌ها و اهداف آن بوده و امروز که نظام مقدس جمهوری اسلامی مورد هجمه های مختلف اقتصادی، فرهنگی و ... از سوی استکبار جهانی قرار گرفته بیش از هر زمان دیگری نیازمند تقویت و نهادینه‌سازی فرهنگ بسیجی بوده و برای حفظ و استمرار فرهنگ و تفکر بسیج، باید ابعاد و ویژگی‌های این پدیده مبارک بازشناسی و معنا شود.
برخورداری مردم از روحیه بسیجی و اعتقاد عمیق به فرهنگ ایثار و شهادت در راه پاسداری از ارزش‌های انقلاب اسلامی که ثمره زعامت پیامبرگونه معمار کبیر انقلاب اسلامی و خون هزاران تن از فرزندان برومند این آب و خاک است، عاملی موثر و انکار ناپذیر در راه استواری و سربلندی ایران اسلامی محسوب میشود.
 بیشک جاری بودن تفکر بسیجی در عرصه‌های مختلف عمرانی، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، علمی همواره زمینه ساز تحول بوده و ایران اسلامی را در راه تحقق اهداف ارزشمند خود به ویژه در مقابله با جنگ نرم روانی دشمن موفق داشته است.
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام فرا رسیدن هفته بسیج را گرامی داشته و این ایام مبارک را به ملت سرافراز ایران اسلامی به ویژه امت سلحشور و ولایت محور استان ایلام تبریک و تهنیت عرض می‌نماید./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار