مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان ایلام گفت: همزمان با سراسر کشور شبکه های برق استان ایلام اصلاح و بهینه سازی می شوند.
کد خبر: ۹۱۷۷۰۴
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۰ 19 November 2020

 به گزارس تابناک ایلام؛هادی شیرخانی اظهار داشت: رزمایش سراسری تعمیرات شبکه های توزیع برق استان ایلام همزمان با سراسر کشور در روزهای ۲۹ و ۳۰ آبان ماه سال جاری برگزار و شبکه های برق استان مورد اصلاح و بهینه سازی دوره ای قرار می گیرند.

وی افزود: این رزمایش با هدف افزایش قابلیت اطمینان شبکه، استحکام سازی شبکه و حذف نقاط خطر در روزهای پنج شنبه و جمعه هفته جاری انجام می شود.  

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق ایلام تاکید کرد: آسیب پذیری شبکه های برق با توجه به قرارگیری در معرض تماس با باد، طوفان و بارندگی ها اجتناب ناپذیر است.

وی اضافه کرد: تمرین مدیریت بحران و همچنین ارتقای آمادگی و کسب مهارت از دیگر اهداف رزمایش است که کارکنان حوزه برق در مواجهه با شرایط واقعی نیاز به حصول آنها دارند.

شیرخانی یادآور شد: رزمایش تعمیرات سراسری برق استان با حضور بیش از ۲۹ گروه اجرایی و هفت گروه نظارتی در قالب ۱۹۷ نفر نیروی اداری، اجرایی و نظارتی و بیش از ۶۰ دستگاه خودرو سبک و سنگین با هزینه ۲۵۰ میلیون تومان در هفت شهرستان استان برگزار می شود. /ع

 

 

 

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار