مدیرعامل شرکت توزیع برق استان ایلام:
مدیرعامل شرکت توزیع برق استان ایلام گفت: متوسط خاموشی برق ایلام سالانه 593/25 دقیقه است که حفظ ولتاژ تحویلی مشترکین در محدوده قابل قبول در سطح شرکت‌های توزیع در حال اجرا است.
کد خبر: ۹۱۷۴۸۷
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۰ 18 November 2020

به گزارش تابناک ایلام؛ هادی شیرخانی مدیرعامل شرکت توزیع برق استان ایلام، گفت: متوسط خاموشی برق ایلام سالانه 593/25 دقیقه است

وی افزود: همچنین میزان خاموشی برق با برنامه فشار متوسط 275/68 دقیقه و خاموشی بی‌برنامه پایدار فشار متوسط و ناشی از حوادث 240/41 دقیقه در سال است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان ایلام با اشاره به اجرای طرح چاوش در شرکت توزیع برق ایلام اظهار کرد: مطابق طرح چاوش، حدود 95% مشترکین از ولتاژ مناسب و در رنج قابل قبول برخوردار هستند.

وی ادامه داد: طرح چاوش بر پایه چشم انداز اصلاح ولتاژ شبکه‌های توزیع برق با هدف حفظ ولتاژ تحویلی مشترکین در محدوده قابل قبول در سطح شرکت‌های توزیع در حال اجرا است و شامل آن دسته از مشترکینی می‌شود که ولتاژ تحویل آن‌ها از طریق پروب قابل برداشت است.

شیرخانی اظهار کرد: بر این اساس اگر ولتاژ مناسبی در اختیار مردم قرار گیرد رضایت مشترکان بیشتر شده و از لحاظ عملیاتی نیز شرایط مناسب‌تر می شود.

وی ادامه داد: این برنامه‌ها و اقدامات شامل طرح‌های کم هزینه و سریع الاجرا و در صورت عدم رفع مشکل ولتاژی از طریق توسعه شبکه و نصب المان‌ها و تجهیزات جدید و در شرایطی که مشکلات ولتاژی مشترکین پا برجا باشد از طریق بالادستی و فوق توزیع نسبت به حل مشکل اقدام می‌شود./ح

 

فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار