رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان ایلام:
رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان ایلام گفت: پیشگیری از وقوع جرم در سطح نیروهای مسلح استان اولویت این دستگاه است و به صورت جدی انجام می‌شود.
کد خبر: ۹۱۷۴۶۵
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۰ 18 November 2020

به گزارش تابناک ایلام؛ عباس گوهری با اشاره به اینکه امنیت رکن اصلی توسعه یک جامعه است اظهار کرد: همه‌ی فعالیت‌های نظام در گرو امنیت است که توسط نیروهای مسلح انجام می‌شود لذا سازمان قضایی تکلیف دارد با عمل به قانون و نگاهی مسئولانه سلامت نیروهای مسلح را برای خدمت بهتر به نظام و مردم حفظ کند.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان با بیان اینکه نقش سازمان قضایی نیروهای مسلح در حمایت، صیانت، اقتدار و صلابت حافظان نظم و امنیت بسیار حائز اهمیت است تصریح کرد: پیشگیری‌های وضعی و اجتماعی در کاهش آمار ارتکاب جرائم و تخلفات بسیار موثر است که این مهم توسط سازمان قضایی استان به صورت جدی در حال پیگیری و انجام است.

وی ادامه داد: شناسایی گلوگاه‌های وقوع جرم، انسداد روزنه ها،رسیدگی صریح و قاطع به جرائم و تخلفات نظامی توسط سازمان قضایی نیروهای مسلح استان انجام می‌شود.

گوهری افزود: با توجه به شیوع ویروس منحوس کرونا با رعایت همه‌ی پروتکل‌های بهداشتی تمام آموزش‌های لازم در سطح نیروهای مسلح استان صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه پیشگیری از وقوع جرم اولویت سازمان قضایی نیروهای مسلح استان است افزود: آموزش‌های از جمله حقوق شهروندی، تکریم ارباب رجوع و آگاهی بخشی حقوقی و قانونی در سطح نیروهای مسلح استان انجام می‌شود.

گوهری با تاکید بر اینکه همکاری و تعامل بسیار خوبی بین نیروهای مسلح و سازمان قضایی استان وجود دارد تصریح کرد: دستگاه قضایی استان به شدت و بدون تعارف با هرگونه جرائم در سطح نیروهای مسلح استان برخورد می‌کند.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان تاکید کرد: نظارت جدی بر نیروهای مسلح استان ایلام انجام می‌شود و این امر موجب شده که جرائم نسبت به گذشته در این حوزه کاهش چشمگیری پیدا کند.

وی با بیان اینکه خوشبختانه نیروهای مسلح استان با رعایت تمام اصول قانونی در حال خدمت به مردم هستند گفت: صیانت از نیروهای مسلح خدوم و زحمتکش استان را وظیفه‌ی خود می‌دانم./ح

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار