جانشین سپاه امیرالمومنین(ع):
جانشین فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) ایلام گفت: چهار هزار برنامه در ۵۵ سرفصل به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج در نقاط مختلف استان ایلام برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۱۷۴۵۴
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۰ 18 November 2020

به گزارش تابناک ایلام؛ سرهنگ قدرت‌الله کریمیان در نشست خبری مجازی با اصحاب رسانه به مناسبت هفته بسیج، اظهار داشت: این برنامه‌ها در محورهای محرومیت‌زدایی، فرهنگی، سیاسی، ایثار و شهادت، بهداشت و درمان و موارد دیگر به صورت مجازی انجام می‌شود.

وی یادآور شد: بسیج از ابتدای شکل‌گیری تاکنون پیشقراول و پرچمدار تمامی عرصه‌ها در انقلاب اسلامی بوده و خدمات بسیجیان به جامعه انکارناپذیر است.

وی تاکید کرد: بسیجیان در همه هنگامه‌های انقلاب اعم از جنگ، سیل، زلزله، دفاعی، بهداشت، امید آفرینی، محرومیت‌زدایی، اشتغال‌زایی و موارد دیگر مشارکتی فعال، پویا و خودجوش داشته‌اند.

جانشین سپاه امیرالمومنین(ع) ایلام افزود: بسیج به عنوان یک تفکر و شاکله دارای هویتی مستحکم است که از درون خود مردم و اقشار مختلف جامعه شکل گرفته و بدون هیچ چشم‌داشتی خالصانه و خاضعانه در خدمت نظام و مردم به ویژه طبقه محرومان و مستضعفان است.

سرهنگ کریمیان به نقش و حضور بسیج در مبارزه با شیوع کرونا اشاره و یادآوری کرد: از همان آغازین روزهای شیوع کرونا سپاه و اقشار مختلف بسیجیان اعم از بسیج جامعه پزشکی، روحانیون، دانشجویی، رسانه و اصناف وارد میدان کارزار شدند.

وی اضافه کرد: ضد عفونی معابر عمومی، ایجاد پویش‌های همگانی و جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی برای طبقه محرومان جامعه و شناسایی مشاغل آسیب دیده از کرونا از جمله اقدام‌های بسیج در راستای به مبارزه با کروناست.

وی گفت: یکی از برنامه‌های مهم بسیج در بحبوهه همه‌گیری کرونا ایجاد امیدآفرینی و تقویت حس امنیت در بین مردم است که بسیجیان نیز به این عرصه وارد شدند و در محلات و مناطق مختلف با اجرای برنامه‌های گوناگون به ایجاد حس امیدآفرینی در بین مردم جامعه نقش تاثیرگذاری داشته‌اند.

کریمیان تاکید کرد: در هر زمان و برهه‌ای جامعه به حضور بسیجیان نیاز داشته است داوطلبانه و خودجوش وارد عرصه عمل شده‌اند و بنا بر تخصصشان برای رفع یا کاهش مشکل تلاش کرده‌اند.

وی افزود: حضور آحاد مردم در بدنه بسیج و تشکیل قشرهای بسیج تخصصی در حوزه‌های مختلفی چون بسیج جامعه پزشکی، کشاورزی، طلاب، مهندسین، رسانه و سایر اقشار تخصصی بسیج به پیشبرد و شتاب‌دهی امور کمک‌های شایانی کرده است.

 از ۳۰ آبان تا ۶ آذرماه در تقویم به نام هفته گرامیداشت بسیج نامگذاری شده است.

بسیج پیشرو خدمت و امیدآفرین شعار امسال این هفته است./ح

 

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار