مدیرکل ورزش و جوانان ایلام ؛
مدیرکل ورزش و جوانان ایلام گفت: از آغاز شیوع کرونا و تعطیلی فضاهای ورزشی در استان تاکنون ۵۰۰ میلیارد ریال زیان به این حوزه وارد شده است.
کد خبر: ۹۱۷۳۴۸
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۰ 17 November 2020

 به گزارش تابناک ایلام؛مظفر علی‌شائی اظهار داشت: از این میزان ۱۰۰ میلیارد ریال مربوط به بخش دولتی و ۴۰۰ میلیارد ریال مربوط به بخش خصوصی است.

وی با بیان اینکه باشگاه ها نخستین مجموعه هایی عمومی بودند که تعطیل شدند، افزود: در این مدت با تدبیر دولت اقداماتی برای بخشش اجاره بهای مکان های ورزشی صورت گرفت و بین ۶۰ تا ۱۶۰ میلیون ریال تسهیلات در اختیار باشگاه های ورزشی و مربیان قرار گرفت.

مدیرکل ورزش و جوانان ایلام یادآور شد: ۴۳۲ باشگاه خصوص و دولتی در استان وجود دارد که در زمان شیوع کرونا آسیب دیده اند و با توجه به وضعیت استان فعالیت آنها تعطیل شده است.

علی شائی تاکید کرد: تسهیلات جبران خسارت کرونا به افرادی که فاقد مدرک مربیگری رسمی یا مجوز رسمی تاسیس مکان های ورزشی هستند، تعلق نمی‌گیرد.

وی اضافه کرد: تاکنون ۴۱۰ نفر برای دریافت تسهیلات کرونا به بانک های عامل معرفی که از این تعداد ۲۰۰ نفر موفق به دریافت ۲۶ میلیارد ریال شده اند.

مدیر کل ورزش و جوانان ایلام در خصوص باشگاه های متخلف در شرایط کرونا نیز گفت: ۲۰ باشگاه ورزشی متخلف در این استان به دلیل رعایت نکردن دستورالعمل ستاد پیشگیری از شیوع کرونا پلمپ شدند.

علی شائی اظهار داشت: بازرسی از اماکن و باشگاه‌های ورزشی استان تداوم خواهد داشت و در صورت عدم توجه به تصمیمات ستاد مبارزه با کرونا با متخلفان برخورد قانونی می شود.

وی ادامه داد: در راستای توسعه ورزش در مناطق روستایی و کم برخوردار استان، تاکنون ۳۷ خانه ورزش روستایی تجهیز شده که تلاش می شود این تعداد تا پایان سالجاری به ۱۰۰ خانه افزایش یابد./ع

 

 

 

 

 

 

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار