معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام گفت: عملیات احداث پل بزرگ کنجانچم در مسیر ارتباطی ایلام - مهران با ۶۰ درصد پبیشرفت فیزیکی در حال اجراست.
کد خبر: ۹۱۷۳۰۲
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۱ 17 November 2020

 به گزارش تابناک ایلام ؛احمد کرمی  اظهار داشت: این پل بزرگ به طول ۱۶۰ متر در کیلومتر ۵۵ جاده ارتباطی ایلام به مهران در حال ساخت است.

وی افزود: هدف از اجرای این پروژه راهسازی تسریع در ترافیک ایام اربعین حسینی و رفع گره ترافیکی این نقطه است و هم اکنون با ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال انجام است.

معاون استاندار ایلام افزایش هزینه های ساخت را از دلایل تاخیر در اجرای این پل بزرگ عنوان کرد و یادآور شد: تکمیل نهایی پل بزرگ کنجانچم نیازمند ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار است.

کرمی تکمیل بزرگراه ایلام مهران با هدف تسهیل در ترافیک عبوری و سامان بخشی به یکی از مهم ترین محورهای راه کربلا را از اصلی ترین پروژه های راهسازی استان ایلام برشمرد و تاکید کرد: طول مسیر از تونل آزادی تا پایانه مرزی مهران ۱۰۲ کیلومتر است.

وی اضافه کرد: ۸۲ کیلومتر مسیر به صورت چهارخطه تکمیل شده و ۲۰ کیلومتر باقیمانده در قالب سه قطعه در حال اجراست.

معاون عمرانی استاندار ایلام درباره وضعیت تونل های اول و دوم راه کربلا در مسیر ایلام - مهران گفت: عملیات حفاری تونل اول به طول ۸۶۰ متر پایان یافته و کار پی کنی و لاینیگ آن آغاز شده است.

کرمی همچنین به روند ساخت تونل دوم راه کربلا اشاره کرد و افزود: عملیات حفاری این تونل نیز پایان یافته و هم اکنون آماده سازی دیواره ها برای اجرای لاینینگ( طاق بتونی) در این مسیر در حال انجام است. /م

برچسب ها: کنجانچم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار