رییس دادگستری بخش موسیان و دشت عباس:
رییس دادگستری بخش موسیان و دشت عباس گفت : برقراری امنیت جامعه خط قرمز دستگاه قضایی است وبابرهم زنندگان نظم و امنیت عمومی بدون اغماض برخورد قانونی خواهد شد.
کد خبر: ۹۱۷۰۷۱
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۸ 16 November 2020

به گزارش تابناک ایلام ؛ عین الله نیازی فرد  گفت و گو با خبرنگار ما در دهلران، اظهار کرد: بدون شک دستگاه قضایی با همکاری دستگاه امنیتی و نیروی انتظامی در راستای برقراری امنیت در جامعه و برقراری احساس آرامش با جدیت با هنجار شکنان برخورد خواهند کرد.

وی بیان داشت : کسانی که به هر نحوی بخواهند برای شهروندان ایجاد مزاحمت و قصد اختلال در نظم عمومی را داشته باشند، برخورد قانونی خواهد کرد.

نیازی فر افزود : در هفته های گذشته برخی افراد با ایجاد رعب وحشت در دشت سمانه واقع درمنطقه حسن قندی دشت عباس مانع فعالیت کشاورزان در این منظقه شدند که قطعا دستگاه قضا با این متخلفین برخورد قانونی خواهد کرد.

رییس دادگستری بخش موسیان و دشت عباس گفت : در راستای احقاق حق کسانی که مستندات قانونی در خصوص اراضی کشاورزی در مناطق سمانه ، حسن قندی وچم هندی در بخش دشت عباس در اختیار دارند از طریق مراجعه قانونی وقضایی اقدام کنند

وی گفت : بدون شک دستگاه قضا اجازه جولان به افراد که فاقد مستندات قانونی هستند وقصد تصرف اراضی ملی وقانونی افراد را دارند نخواهد داد ./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار