مدیرکل صنعت معدن و تجارت ایلام:
مدیرکل صنعت معدن و تجارت ایلام گفت: استان ایلام در زمینه تولید ماسک‌های استاندارد به خودکفایی رسیده است و روزانه 17 هزار ماسک در سطح استان تولید می‌شود.
کد خبر: ۹۱۶۹۷۶
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۰ 16 November 2020

به گزارش تابناک ایلام؛ رضا محمدرحیمی مدیرکل صنعت معدن و تجارت ایلام، گفت: در استان ایلام در پی شیوع کرونا، ابتدا واحدهای صنفی تولید ماسک شروع به فعالیت کردند و کمی بعد واحدهای صنعتی با افزایش چرخه تولید دست به کار شدند که در زمینه تولید ماسک به خودکفایی رسیده و استاندارد ماسک‌های تولیدی در استان قابل قبول است.

وی افزود: هم اکنون ۳۴ واحد صنفی و دو واحد صنعتی تولید ماسک در سطح استان فعال است و تاییده کیفیت از علوم پزشکی استان نیز اخذ شده است. 

مدیرکل صنعت معدن و تجارت ایلام تصریح کرد: روزانه ۱۷ هزار ماسک در سطح استان تولید می‌شود این در حالی است؛ برنامه ریزی لازم برای تولید بیشتر با احداث چند واحد تولیدی جدید انجام شده است و به زودی واحدهای جدید به مدار تولید استان خواهد پیوست. 

وی ادامه داد: امکانات و شرایط برای رعایت پروتکل‌ها فراهم‌شده است و انتظار می‌رود مردم از ماسک استفاده کنند، زیرا در غیر این صورت جان و سلامت آن‌ها و عزیزانشان کاملاً درخطر است./ح

 

فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار