ظهر امروز یکشنبه با حضور مسئولان استانی، مسئولان و پزشکان و کارکنان حوزه‌های مختلف دانشگاه علوم پزشکی، مراسم تشییع و بدرقه پیکر شهید دکتر عزالدین رستمیان به عنوان دومین شهید مدافع سلامت استان ایلام در بیمارستان امام خمینی (ره) با رعایت فاصله گذاری و پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۶۸۱۹
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۸ 15 November 2020

به گزارش تابناک ایلام، پیکر مطهر این شهید راه سلامت در آمبولانس در محوطه حیاط بیمارستان امام خمینی (ره) توسط مسئولان استانی، مسئولان و پزشکان و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی با قرائت فاتحه و در میان اندوه و حزن مسئولان و همکارانش با نثار شاخه گل بدرقه و جهت خاکسپاری روانه آرامگاه ابدی‌اش شد.

در حاشیه این آیین تجلیل و بدرقه شهید مدافع سلامت، رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام ضمن تسلیت شهادت این پزشک فداکار و دلسوز به عموم مردم استان و جامعه پزشکی و خانواده ایشان، اظهار کرد: مرحوم دکتر عزالدین رستمیان در دوران شیوع بیماری کرونا در راه خدمت به مردم و حفظ سلامت آنان بدون اینکه از بیماری کرونا واهمه‌ای داشته باشند، خود را وقف خدمت به مردم و سلامت آنان کردند.

محمد کریمیان بیان کرد: ایشان یکی از پزشکان شایسته و دلسوزی بود که در نهایت نوع دوستی و دلسوزی برای حفظ جان مردم و بهبودی بیماران در کنار آنان حضور داشت و در این راه نیز تمام تلاش خود را به کار بست.

وی گفت: از مردم شریف استان انتظار داریم که در حال حاضر که در اوج شیوع بیماری کرونا قرار داریم، به منظور جلوگیری از شیوع بیشتر بیماری و افزایش میزان مبتلایان، بستری‌ها و متوفیان، پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار