فرماندار دره شهر؛
فرماندار شهرستان دهلران گفت : هفته گذشته 11آرایشگاه زنانه به دلیل رعایت نکردن دستورالعمل‌های ستاد مقابله با کرونا و فعالیت عادی پلمپ و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.
کد خبر: ۹۱۶۵۶۲
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۰ 14 November 2020

به گزارش تابناک ایلام ؛ کیانونش محمد نژاد در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت  : با افزایش آمار ابتلای شهروندان دره‌شهر به ویروس کرونا، محدودیت های شغلی با توجه به وضعیت سیاه شهرستان پا برجا است.

وی اظهار داشت : براساس جدیدترین وضعیت اعلام شده از طرف وزارت بهداشت، شهرستان دره شهر نیز در زمره شهرستان‌های دارای وضعیت بحرانی (سیاه) قرار گرفت که برابر مصوبات ستاد کرونا برخی محدودیت ها همچنان در این شهرستان پابرجا است.

محمد نژاد اظهار کرد: با توجه به وضعیت سیاه بیماری کرونا و روند رو به رشد این بیماری در شهرستان و همچنین تمدید محدودیت ها در هفته جاری، کلیه ادارات شهرستان با حساسیت و نظارت هرچه بیشتر، پیگیر امور مربوطه باشند.

فرماندار دره شهر تصریح کرد : بر اساس دستورالعمل ابلاغی ستاد کرونا استان و شهرستان فعالیت برخی از واحدهای صنفی به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و اجتماع مردم ممنوع است و این واحدها موظف هستند تا با عمل به این دستورالعل‌ها، فعالیت خود را محدود کنند.

نماینده عالی دولت در شهرستان دره شهر گفت: تعداد مبتلا به ویروس کرونا از ابتدا تا کنون 1098 نفر است ودر حال حاضر تعداد 16نفر در بیمارستان بستری هستند.

وی عنوان کرد : خوشبختانه شهروندان با راعایت دستورالعمل های ستاد کرونا کمتر در مراسمات عزاداری وعروسی شرکت می کنند.

فرماندار شهرستان دره شهر خاطرنشان کرد: اداره صمت، اتاق اصناف و شبکه بهداشت‌ نظارت بر رعایت پروتکل های بهداشتی توسط اصناف را تشدید و متخلفین را به مراجع قضایی معرفی می کنند.

برابر آمار سخنگوی وزارت بهداشت چهار شهرستان ایلام، ایوان، چرداول و دره‌شهر در لیست شهرستان‌های در وضعیت سیاه قرار دارند./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار