مدیرکل کتابخانه های عمومی استان ایلام:
مدیرکل کتابخانه های عمومی استان ایلام گفت: همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی برنامه‌های متنوعی در کتابخانه‌های عمومی استان ایلام برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۱۶۴۲۴
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۰ 14 November 2020

به گزارش تابناک ایلام؛ سمیه حیدری اظهار کرد: به دلیل شیوع ویروش کرونا و محدودیت‌های ناشی از آن، برنامه‌های متنوع مرتبط با هفته کتاب و کتابخوانی به شکل غیرحضوری و در بستر فضای مجازی از روز شنبه ۲۴ آبانماه و به مدت یک هفته برگزار خواهند شد.

وی با بیان اینکه مراسم تجلیل از فعالین حوزه کتابخوانی، کتابداران کتابخانه های عمومی و برگزیدگان دهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی در روز سوم آذر و به صورت مجازی برگزار خواهد شد، گفت: برنامه‌های هفته کتاب و کتابخوانی در استان با غبار روبی و عطر افشانی مزار شهدا در روز شنبه ۲۴ آبان آغاز خواهند شد.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان ایلام از برگزاری مسابقه کتابخوانی با مشارکت اداره کل آموزش و پرورش استان در روز ۲۵ آبان خبر داد و گفت: آموزش مدیریت فضای مجازی و آسیب‌های اجتماعی و معرفی کتاب با مشارکت نیروی انتظامی استان ایلام و برنامه جذب کتب اهدایی با مشارکت معاونت اجتماعی نیروی انتظامی در روزهای ۲۶ و ۲۷ آبانماه و رونمایی از یک عنوان کتاب با حضور نویسنده آن، در روز ۲۸ آبان از دیگر برنامه های این هفته خواهد بود.

حیدری ادامه داد: برنامه پر اهمیت اهدای کتاب به اعضای انجمن‌های کتابخانه عمومی در بخش‌ها و شهرستان‌های استان در اول آذر ماه اجرا و آئین تجلیل از برگزیدگان کتاب و کتابخوانی کتابدار برتر و برگزیدگان جشنواره رضوی از طریق اسکای روم در روز سوم آذر ماه به صورت همزمان در سراسر استان برگزار خواهد شد./ح

 

ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار