سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام ؛
سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام از بانک ها خواست با توجه به تعطیلی و اعمال محدودیت برای بسیاری از صنوف در دریافت اقساط و چک ها مردم را مراعات کنند.
کد خبر: ۹۱۶۱۹۱
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۵ 12 November 2020

 به گزارش تابناک ایلام؛ جهانگیر رستم زاد اظهار داشت: شرایط کرونایی و اعمال محدودیت ها ایجاب می‌کند بانک ها وضعیت مردم و بویژه اصناف را درک و با کمی تاخیر در بازپرداخت ها آنها را همراهی کنند.

وی به مسوولیت اجتماعی بانک ها اشاره کرد و افزود: بانک ها می توانند با اهدا کمک برای تجهیز و تکمیل تجهیزات پزشکی و اقلام بهداشتی به مردم استان در این شرایط بحرانی کمک کنند.

سرپرست معاونت اقتصادی استاندار ایلام اضافه کرد: بانک ها می توانند با مکاتبه با مرکز برای اختصاص اعتبار در یک حساب متمرکز کمک های خود را برای تجهیز اقلام پزشکی اختصاص دهند.

رستم زاد، همچنین از بانک های عامل خواست طی بازدید از پارک علم و فناوری استان از دستاوردهای جدید آنها دیدن و با خرید دستگاه تونل ضدعفونی و سایر اقلام علاوه بر حمایت از این اختراعات به حفظ سلامت کارمندان و مشتریان و کاهش تعطیلی خود کمک کنند.

وی در ادامه این نشست به کسب مقام اول استان از نظر تشکیل پرونده و پرداخت تسهیلات کرونا به صنوف آسیب پذیر اشاره کرد و گفت: آخرین فرصت پرداخت این تسهیلات تا آخر آبان ماه است که باید بسرعت جذب شود.

رستم زاد اظهار داشت: همچنین در پرداخت تسهیلات تبصره ۱۶ کمیته امداد و تسهیلات سفر دکتر نوبخت برای حمایت از واحدهای تولیدی که سه درصد آن را سازمان برنامه و بودجه پرداخت می کند، اقدام کنند.

وی ابراز امیدواری کرد همراهی و همکاری بین بخشی از این شرایط سخت و بحرانی عبور کنیم./ع

 

 

 

 

ایرنا

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۳
بانک‌ها دستورالعمل‌های کشوری را هم رعایت نمی‌کنند اونوقت شما توصیه میکنین؟!!!! شما دیگه کی هستین بابا!!!
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار