استاندار ایلام؛
استاندار ایلام با اشاره به آمار بالای مبتلایان به کرونا در ادارات استان، گفت: از روز شنبه نظارت بر اجرای مصوبات ستاد کرونا تشدید می‌شود و تا بهبود اوضاع ادامه می‌یابد.
کد خبر: ۹۱۵۹۶۳
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۵ 11 November 2020

به گزارش تابناک ایلام، قاسم سلیمانی‌دشتکی اظهار کرد: امیدواریم با اعمال محدودیت‌ها و رعایت بیشتر مردم در عمل به دستورالعمل‌ها و پروتکل‌های بهداشتی در روزهای آتی شاهد تعدیل وضعیت کرونا در استان باشیم.

وی در ادامه به اقدامات مهم انجام شده برای تعدیل وضعیت کرونا در استان اشاره کرد و گفت: در این ایام محدودیت‌هایی اعمال شده است.

سلیمانی‌دشتکی در ادامه با اشاره به آمار بالای مبتلایان به کرونا در ادارات استان، گفت: از روز شنبه نظارت بر اجرای مصوبات ستاد کرونا تشدید می‌شود و تا بهبود اوضاع ادامه می‌یابد.

وی در ادامه گفت: ادارات موظف هستند درب ورودی را با تبلیغات علیه کرونا آذین بندی کنند.

رئیس ستاد استانی مبارزه با کرونا خدمات دهی به افراد بدون ماسک را جرم عنوان کرد و گفت: در این راستا پذیرش افراد و ارباب رجوع که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نکند جرم است و البته این سازوکار بایست در اصناف نیز اجرایی شود.

وی در ادامه تاکید کرد: عدم رعایت دستورالعمل‌های ستاد کرونا در ادارات و تداوم آن موجب تذکر، توبیخ و … در نهایت انفصال از خدمت کارکنان خاطی می‌شود.

استاندار ایلام در پایان با عنوان این مطلب که مراسمات مهم چون اربعین، ۱۳ آبان و … به خاطر رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار نشده‌اند، گفت: مردم باید اهمیت رعایت پروتکل‌های بهداشتی را بیشتر از این درک کنند و در این ایام برنامه‌های عادی خود چون حضور در مراسمات شادی و عزا و… را تعطیل کنند.

وی ابراز امیدواری کرد که با ایجاد محدودیت‌ها و رعایت بیشتر مردم در اجرای پروتکل‌های بهداشتی ظرف یکی دو هفته آینده شاهد فروکش کردن تب کرونا در استان باشیم/ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار