جانشین دادستان ایلام گفت: در راستای تحقق فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر جهش تولید و ایجاد اشتغال، قوه قضاییه با فعال سازی کارخانجات ایلام گام‌های بلندی برداشته است.
کد خبر: ۹۱۵۹۲۴
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۰ 11 November 2020

 به گزارش تابناک ایلام؛رضا امیری‌مقدم گفت: در راستای تحقق فرمایش مقام معظم رهبری( مدظله‌العالی) مبنی بر جهش تولید و ایجاد اشتغال، قوه قضاییه با برداشتن گام‌های موثر در این مسیر نقش ارزنده‌ای را ایفا می‌کند. 

وی افزود: با توجه به اینکه ۶۰ درصد از واحدهای تولیدی در شهرک‌های صنعتی ایلام غیر فعال شده‌اند، یکی از اهداف اصلی ساماندهی و تعیین تکلیف واحدهای تولیدی غیر فعال بوده که بدون شک در راستای احیا حقوق عامه برای راه اندازی مجدد و بازگرداندن این واحدهای تولیدی به چرخه تولید از هیچ کوششی فروگذار نخواهیم کرد.

جانشین دادستان ایلام تصریح کرد: در سال‌های گذشته و امسال چندین کارخانه از جمله کارخانه شیر، کشتارگاه مرغ مانشت در سطح استان غیر فعال بوده اما قوه قضاییه با ورود جدی توانست آن‌ها را به مدار تولید بازگرداند مداری که کارگران نیز در چرخه آن بتوانند درآمدی داشته باشند. 

وی ادامه داد: این دستگاه با تشکیل کمیته اقدامات دستگاه‌های نظارتی به مشکلاتی که تولید کنندگان در طول چند سال تولید داشته‌اند و به دلایلی غیر فعال شده است می‌پردازد و مطابق با آن‌ها دستور العمل ارائه می‌دهد.

امیری‌مقدم در پایان گفت: در خصوص تاخیر اجرای پروژه شهری سعدی شمالی و جنوبی طبق صحبت‌هایی که با شهردار صورت گرفته ظرف مدت سه ماه این پروژه را تحویل می‌دهند و هیچ مشکل مالی در این خصوص وجود ندارد. /ع

 

 

 

 

فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار