نماینده مردم ایلام در مجلس؛
نماینده مردم ایلام در مجلس بر لزوم قرنطینه کامل دو هفته ای ایلام برای عبور کوتاه مدت از بحران تاکید کرد و گفت: کرونا جان و امنیت روانی مردم استان ایلام را با خطر جدی مواجه کرده است.
کد خبر: ۹۱۵۷۲۱
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۵ 10 November 2020

 به گزارش تابناک ایلام، سارا فلاحی اظهار کرد: کرونا جان و امنیت روانی مردم استان ایلام را با خطر جدی مواجه کرده است و مدیریت این بحران فوری‌ترین نیاز مردم است.

وی گفت: اعلام وضعیت سیاه در برخی از شهرستان‌های ایلام و آمار تصاعدی جانباختگان کرونا یعنی ما با یک مسئله جدی روبرو هستیم و مردم باید از عمق خطر مطلع باشند.

نماینده مردم ایلام در مجلس تاکید کرد: بنابراین اولین گام اتخاذ رویکرد صادقانه با مردم است تا مردم با آگاهی از واقعیت، بتوانند خود را مدیریت کنند.

فلاحی با اشاره به اینکه کتمان آمار واقعی مبتلایان و فوتی‌ها و دستکاری این آمارها می‌تواند یک اشتباه بزرگ و استراتژیک باشد، افزود: چون این کتمان باعث می‌شود اولاً مردم خطر را جدی قلمداد نکنند و با حضور در مکان‌های عمومی و عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی بیش از بیش جان خود را به خطر بیندازند.

وی ادامه داد: ثانیاً مدیریت کلان وزارت بهداشت برای ارسال تجهیزات و مساعدت‌های لازم به استان مجاب نشود.

به گفته نماینده ایلام در مجلس، ثالثاً تمام زحمات کادر درمان و پزشکی در استان زیر سوال برود و به شکل غیر مستقیم، بی کفایتی و خطای مدیریت درمان و بهداشت به عنوان اصلی ترین دلیل شیوع گسترده و مرگبار کرونا در استان ایلام به ذهن متبادر شود.

وی عنوان کرد: قرنطینه کامل استان اگر چه به زیرساخت‌های قوی‌تری نیاز دارد اما در شرایط کنونی کوتاه‌ترین و بهینه‌ترین راه برای مدیریت بحران است و برای این مهم باید تمام دستگاه‌های امنیتی، نظارتی، حمایتی و متولیان مدیریت بحران با جدیت و قدرت وارد عمل شوند.

فلاحی اضافه کرد: این قرنطینه را حداقل در یک بازه زمانی دو هفته‌ای اجرا کنند تا جان مردم بیش از این اسیر این بلای جانکاه و خانمان برانداز نشود./ع

 

 

مهر

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۶:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
مشکلی دارم ز دانشمند مجلس بازپرس
توبه فرمایان چرا خود توبه کمتر می‌کنند؟!!!

همه ملت می دانند جشن‌های شادمانی پیروزی دو نماینده استان در مجلس شورای اسلامی در 3 و 4 و 5 اسفندماه 98 که اتفاقاً به شدت نهی شده بود اولین موج کرونا در ایلام را استارت زد و در ابتدا ایوان و ایلام را به شدت آلوده کرد و ایوان مظلوم به عنوان ووهان ایلام مطرح شد، منتها ووهان صاحب داشت و قرنطینه شد ولی ایوان در مظلومیت خود سوخت!!
حالا عجیب است که خانم دکتر نماینده طلب کار هم هستند!
نه همه اما قطعا بخشی از گناه توسعه کرونا بر گرده نماینده سنگینی میکند!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
خانم نماینده چرا از جشن پیروزی خودش نگذشت؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۲
خانم نماینده واقعا نمونه کامل یه انسان پوپولیست ،شعارگرا، غیرفعال در حوزه کاریش و و و است.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار