رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام با بیان اینکه در ۲۴ ساعت گذشته ۱۴ بیمار کرونا در این استان جان خود را از دست داده‌اند، گفت: بالاترین آمار روزانه فوتی کرونا از زمان شیوع تا کنون ثبت شد.
کد خبر: ۹۱۵۷۱۸
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۰ 10 November 2020

به گزارش تابناک ایلام ؛ دکتر محمد کریمیان روز سه‌شنبه اظهار داشت: با ثبت این تعداد فوتی جدید، مجموع فوتی‌های کرونا تا این لحظه در استان ایلام ۴۵۵ نفر است.

وی یادآور شد: در ۲۴ ساعت گذشته همچنین ۲۲۴ ابتلای جدید کرونا در استان ثبت شد و تعداد مبتلایان از ۱۸ هزار و ۴۸۳ نفر به ۱۸ هزار و ۷۰۷ نفر رسید.

رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام با بیان اینکه وضعیت کرونا در استان بحرانی است، افزود: ۳۹۲ بیمار کرونا اکنون در بیمارستان‌های استان بستری هستند و با توجه به حجم بالای بستری‌ها، امکانات جوابگوی تعداد زیاد بیماران نیست.

دکتر کریمیان تاکید کرد: روز گذشته تعداد مبتلایان ۵۳۵ نفر و تعداد فوتی‌های ناشی از کرونا ۱۰ نفر بود و با توجه به عدم رعایت و همکاری مردم هر روز شاهد افزایش آمار ابتلا و بخصوص فوتی‌ها هستیم.

رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: شهرستان هلیلان نیز که پیش از این در وضعیت زرد قرار داشت قرمز شد و بر این اساس تمامی شهرستان‌های استان بجز ایلام، ایوان و چرداول که در وضعیت سیاه و فوق بحرانی هستند، در وضعیت قرمز قرار گرفتند./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار