رئیس دادگستری دهلران؛
رئیس دادگستری دهلران گفت : حفاظت و احیاء عرصه های ملی شهرستان دهلران مستلزم مشارکت همه جانبه و آگاهانه اقشار مختلف مردم و دوستداران و همیاران طبیعت است.
کد خبر: ۹۱۵۵۱۹
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۰ 09 November 2020

به گزارش تابناک ایلام ؛ سيدرضا صلاح الديني اظهار داشت  : منابع طبیعی ثروت های خدادادی است که همه باید در صیانت از آن تلاش کنیم و دادگستری برابر قانون با متصرفان اراضی ملی برخورد جدی می کند.

وی بیان کرد: اراضی ملی در ردیف حقوق عامه محسوب شده و دستگاه قضائی برای حمایت از منافعی که به عموم مردم تعلق دارد با متخلفان و متصرفین برخورد قاطع دارد و هیچ اغماضی در این زمینه نخواهد داشت.

رئیس دادگستری دهلران با تاکید بر ضرورت فرهنگسازی در بهره‌برداری اصولی و حفاظت از منابع ملی گفت: مردم هم به منابع طبیعی به عنوان سرمایه‌هایی ملی نگاه کنند تا برای آیندگان حفظ و حراست شود.

صلاح الدینی بیان داشت :دادگستری دهلران در صیانت از بیت المال و برخورد بازدارنده با متجاوزین عرصه‌های ملی اهتمام ویژه دارد.

رئیس دادگستری دهلران به اطفاء حریق اشاره کرد؛افزود : تأمین تجهیزات برای اطفای حریق حفاظت از اراضی ملی استفاده از سازمان‌های مردم نهاد در جهت پیشبرد اهداف و برنامه های سازمانی منابع طبیعی و حفاظت از اراضی ملی موضوعی است که باید مورد توجه اداره منابع طبیعی قرار بگیرد .

برخورد قاطعانه با زمین خواران متخلفین به عرصه‌های منابع طبیعی دهلران در دستور کار این اداره قرار دارد.

رئیس اداره منابع طبیعی وآبخیزداری شهرستان دهلران گفت : منابع طبیعی در برخورد قاطعانه با زمین خواران متخلفین به عرصه‌های منابع طبیعی از هیچ گونه تلاشی کوتاهی نخواهد کرد.

نصرالله پارسه پارسه در دیدار با رئیس دادگستری دهلران گفت : خوشبختانه در سال گذشته با دستور مقام قضایی 41 هکتار بنای غیرمجاز در اراضی ملی دهلران آزادسازی شده است.

وی بیان داشت : حفاظت بهینه از عرصه های ملی و برخورد قاطعانه با متخلفان ، جزو اولویت های نخست این اداره است و با متصرفان غیرقانونی اراضی ملی و متخلفان دراین حوزه به شدت برخورد خواهد.

وی به گستردگی حوزه شهرستان دهلران اشاره کرد گفت : یگان حفاظت منابع طبیعی بطور مستمر در عرصه‌های منابع طبیعی اکیپ های گشت و مراقبت دارد و با قاطعیت با زمین خواری برخورد می‌کنند.

پارسه افزود : اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان دهلران در راستای حراست از اراضی ملی از تمام ظرفیت های موجود خود بهره برده است و اجازه سواستفاده به زمین خواران و افراد سودجو را نخواهد داد./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار