مدیرکل ارتباطات وفناوری اطلاعات استان ایلام گفت: اهمیت توسعه خدمات الکترونیکی و نقش آن در کاهش هزینه های مردم و افزایش رفاه عمومی ، بر ارائه آموزش های لازم به کارکنان و همچنین فرهنگ سازی عمومی در زمینه استفاده از خدمات الکترونیکی تاکید کردند.
کد خبر: ۹۱۵۳۷۳
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۳ 09 November 2020

به گزارش تابناک ایلام ؛عباس بیرامی با اشاره به اهتمام ویژه دولت در توسعه ارتباطی روستاها و برقراری و ایجاد ارتباطات پایدار در مناطق محروم روستایی از اولویت های وزارت ارتباطات است، اظهار داشت  :علاوه بر برقراری رومینگ بین اپراتورها در روستاها ، پروژه فیبر نوری روستایی در فازهای مختلف نیز در دست اقدام است و با اجرای این پروژه شاهد افزایش و بهبود کیفیت ارتباطات روستایی خواهیم بود.

مدیرکل ارتباطات وفناوری اطلاعات استان با تاکید بر این که باید به سرعت نقاط ضعف و کاستی ها را مرتفع  و زیرساخت های الکترونیکی را تقویت شود و توسعه دهیم اظهار داشت: امروزه در تمامی بخش ها خدمات الکترونیکی به سرعت جایگزین خدمات فیزیکی می شود وحوزه ارتباطات استان نیز باید تمامی خدماتش را به این سو سوق داده تا بتواند سرعت خدمات را ارتقا داده و همچنین رضایت مردم را فراهم نماید.

وی با اشاره به فعالیت های متنوع پست و اهمیت آن در ایام شیوع ویروس کرونا در ارسال مرسوله و تحویل به مردم افزود: مردم غالباً برای ارسال مرسولات خود خارج از چرخه پست هزینه بالایی را متحمل می‌شوند که همکاری با پست و استفاده از ظرفیت این مجموعه می‌تواند هزینه‌های مردم را به میزان چشمگیری کاهش دهد.

بیرامی با به بیان اهمیت توسعه خدمات الکترونیکی و نقش آن در کاهش هزینه های مردم و افزایش رفاه عمومی ، بر ارائه آموزش های لازم به کارکنان و همچنین فرهنگ سازی عمومی در زمینه استفاده از خدمات الکترونیکی تاکید کردند.

براساس این گزارش ،جلسه شورای اداری حوزه ارتباطات استان جهت جلوگیری از شیوع ویروس کرونا بصورت مجازی برگزارشد./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار