فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع)استان ایلام گفت:۲۵۰ نفر از زندانیان ندامتگاه شهر ایلام از خدمات رایگان بسیج جامعه پزشکی بهره مند شدند.
کد خبر: ۹۱۵۱۸۴
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۲ 08 November 2020

به گزارش تابناک ایلام ؛ سردار جمال شاکرمی درحاشیه بازدید از اردوی یکروزه درمانگاه تخصصی بسیج جامعه پزشکی درندامتگاه شهر ایلام اظهار داشت  :با استقرار درمانگاه یک روزه تخصصی به همت بسیج جامعه پزشکی و بهره گیری از ظرفیت پزشکان جهادگر و بسیجی ، ۲۵۰ نفر از زندانیان معسر و نیازمند ندامتگاه شهر ایلام از خدمات تخصصی پزشکی رایگان بهره مند شدند.

وی افزود: در این اردوی جهادی یکروزه ۹ نفر از پزشکان متخصص بسیج جامعه پزشکی در زمینه های تخصصی ارتوپدی، گوش و حلق و بینی، داخلی، زنان و دندانپزشکی به زندانیان ارائه خدمت کردند.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع)استان ایلام یادآور شد: مرحله سوم کمک مومنانه در استان ایلام از ۱۷ ربیع اول آغاز شده وتا شعبان سال آینده ادامه خواهد داشت.

وی بیان داشت : در این مرحله با تعامل و هم افزایی سپاه و بسیج ، ادارات و سازمانها علاوه بر توزیع بسته های معیشتی در زمینه های خدمات پزشکی ، اشتغالزایی ، مسکن محرومین ، آزادی زندانیان ، لوازم التحریر دانش آموزان ، آموزش و پرورش و.... به نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا خدمت رسانی خواهدشد./م

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار