سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام؛
سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام گفت: ایلام از نظر امنیت سرمایه گذاری در ردیف استان های برتر کشور قرار دارد و تمهیدات لازم برای استقبال از سرمایه گذاران با فراهم شدن زیرساخت ها نظیر زمین، آب و برق و گاز اندیشیده شده و آماده همکاری با سرمایه گذاران داخلی و خارجی هستیم.
کد خبر: ۹۱۵۱۰۷
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۰ 08 November 2020

به گزارش تابناک ایلام ، جهانگیر رستم زاد افزود: امروز طرح تولید لاستیک با ظرفیت تولید پنج هزار تن انواع لاستیک خودروهای سبک و سنگین و اشتغالزایی ۸۰۰ نفر توسط سرمایه گذاران بخش خصوصی و بدون نیاز به تسهیلات ارزی و ریالی بررسی و مقرر شد دستگاه های تخصصی ظرف مدت ۲ هفته نسبت به تعیین تکلیف جانمایی زمین مورد نیاز و سایر زیرساخت و استعلامات اقدام کنند.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام تاکید کرد: این طرح با سرمایه گذاری مستقیم و با فناوری تحت لیسانس ژاپن پس از جانمایی زمین در استان کلنگ زنی خواهد شد.

رستم زاد یادآور شد: امیدواریم پس از تعیین تکلیف زمین و سایر زیرساخت ها بر اساس برنامه زمانبندی طرح اجرا و شاهد اشتغالزایی آن در استان باشیم./ع

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
سیاوش
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۹
اگر اینطور باشه خیلی خوبه ، ژاپن ۷ برند مطرح تایر در سطح دنیا داره ، ببینم این کارخونه که می خواهند احداث کنن ، تحت لیسانس کدوم یک از ۷ برند هستند :

* بریجستون

* فالکن

* دانلوپ

* سومیتومو

* یوکوهاما

* نیتو

* یوتو
سیاوش
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۹
سلام ببخشید چرا نظرمو درج نکردید ؟
Htr
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۹
محض رضای خدا تابناک احداث و مراحل احداث این یه مورد رو پیگیری کنه...و گزارش بده‌...
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار