امام جمعه ایلام؛
امام جمعه ایلام بر لزوم تشکیل دادگاه ویژه اقتصادی و برخورد بااخلال گران در جهت بهبود اوضاع کنونی کشور تاکید کرد و گفت: در جنگ اقتصادی مثل جنگ نظامی نیاز به دادگاه ویژه اقتصادی است تا با اخلال گران و نفوذی های عامل دشمن قاطعانه برخوردکند.
کد خبر: ۹۱۴۸۱۷
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۵ 07 November 2020

 به گزارش تابناک ایلام؛,حجت الاسلام و المسلمین اله نور کریمی تبار با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی که برای برون رفت از مشکلات موجود توصیه به استغفار و دعا داشت اظهار کرد: رفتار ما در سرنوشت ما تاثیر دارد و می تواند وضع موجود را تغییر دهد. مثلا برای مقابله با ویروس کرونا علاوه بر پیشگیری و درمان عوامل معنوی مثل استغفار، دعا و صدقه تأثیر گذاراست.

وی با اشاره به سخن امام رضا (ع) برای پیروزی بر مشکلات به شیعیان خود می فرمود: از دعا که سلاح پیامبران است استفاده کنید افزود: ذکر یونسیه نیز« لا إِلهَ إِلاَّ أَنْتَ سُبْحانَكَ إِنِّي كُنْتُ مِنَ الظَّالِمينَ » تأثیر فوق العاده ای در این راستا دارد.

امام جمعه ایلام با تأکید بر رهنمود مقام معظم رهبری که سیاست جمهوری اسلامی ایران در قبال آمریکا با رفت‌ و آمد ‌اشخاص تغییر پیدا نمی‌کند بیان داشت : مخاطب آن هم کارگزاران نظام اند که راهبرد امریکا در برابر ما ثابت می باشد، آنان دنبال براندازی یا تغییر رویکرد جمهوری اسلامی هستند هرچند با تغییر افراد ممکن است تاکتیکها متفاوت باشد لذا برخی تصور نکنند در آینده با مذاکره می توانند مشکلی را حل کنند. همچنین مخاطب امریکائیها می باشد که بدانند با تغییر رئیس جمهور آنان راهبرد ما در برابرشان تغییر نمی کند.

کریمی تبار نماینده ولی فقیه در استان تصریح کرد: در برابر گرانی لجام گسیخته لازم است دولت به نقش حاکمیتی خود عمل کند و ستاد تنظیم بازار گزارش عملکرد خود را به مردم ارائه دهد.

وی در پایان افزود: ما در حال جنگ اقتصادی هستیم و مثل جنگ نظامی که دادگاه ویژه برخورد با مجرمان نظامی دارد، نیاز به دادگاه ویژه اقتصادی قاطع داریم تا با اخلال گران اقتصادی و نفوذی های عامل دشمن قاطعانه برخورد کند./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار