مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام ؛
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام گفت: در حال حاضر 555 روستا در سطح استان وجود دارد که از این تعداد 500 روستا از نعمت آب آشامیدنی سالم برخوردار هستند.
کد خبر: ۹۱۴۸۱۲
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۰ 07 November 2020

 به گزارش تابناک ایلام؛نورالله تیموری افزود: در حال حاضر 57 هزار مشترک روستایی استان تحت پوشش خدمات آب سالم و بهداشتی شرکت آب و فاضلاب استان قرار دارند.

 مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام اظهار داشت: در چند سال گذشته تعداد ۱۲۵ روستا در استان ایلام با تانکر آبرسانی شده که اکنون به ۲۲ روستا رسیده و این  نشان از عزم و جدیت دولت برای خدمت رسانی به روستاییان استان است.

تیموری ادامه داد: ۱۰۰ درصد جمعیت شهری و ۹۹ درصد جمعیت روستایی ایلام از آب سالم برخوردار هستند که شاخص بهره مندی از آب آشامیدنی در روستاهای استان به ۸۰ درصد رسیده است.

وی بیان داشت: در حال حاضر پروژه آبرسانی به روستای کلم بدره 70 درصد پیشرفت فیزیکی دارد که شامل احداث دو باب مخزن ذخیره  ۳۰۰ و ۱۵۰ مترمکعبی، ایستگاه پمپاژ، اجرای چاهک پمپاژ و ساختمان‌های جانبی، اصلاح و بازسازی شبکه توزیع به طول حدود ۱۰ کیلومتر همراه با استاندارد سازی انشعابات آب به تعداد ۱۹۲ فقره، اجرای خط انتقال به طول ۵۵۰ متر و همچنین اجرای فنس کشی محوطه ایستگاه پمپاژ است.

مدیرعامل آبفا ایلام گفت: این پروژه باصرف هزینه ۱۶/۳ میلیارد ریال از محل اعتبارات عمرانی در حال انجام است و با بهره برداری از این پروژه مشکل آبرسانی بخش کلم از توابع شهرستان بدره مرتفع خواهد./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار