مدیر فرودگاه شهدای ایلام؛
مدیر فرودگاه شهدای ایلام گفت: شرکت های هواپیمایی فعال در ایلام بدلیل بحرانی شدن وضعیت کرونا در این استان با ۶۰ درصد ظرفیت پرواز می کنند.
کد خبر: ۹۱۴۶۷۵
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۰ 06 November 2020

 به گزارش تابناک ایلام؛جواد یگانه اظهار داشت: باتوجه به اوج گیری مجدد کرونا ظرفیت جابجایی مسافران از ۱۰۰ درصد به ۶۰ درصد کاهش پیدا کرد.

وی افزود: به علت اهمیت سلامت جان مسافران و خدمه هواپیماهای مسافربری مقرر شد هر ۲ و یا سه صندلی به یک مسافر  اختصاص یابد.

یگانه یادآور شد: این کاهش ظرفیت پذیرش مسافران بر اساس تصمیم ستاد مبارزه با کرونا بوده و وجود صندلی های خالی هیچ تاثیری بر روی افزایش بهای بلیط نخواهد داشت و بلیط ها به قیمت مصوب قبلی عرضه می شوند.

وی اضافه کرد: قبل از کاهش ظرفیت پروازها، در هر روز به طور متوسط ۸۰۰ نفر از طریق فرودگاه شهدای ایلام تردد می کردند که اکنون این تعداد به ۵۰۰ نفر در روز کاهش یافته است.

وی تاکید کرد: همزمان با شروع کرونا در استان، فرودگاه شهدای ایلام به طور مرتب ضدعفونی و علائم بالینی مسافران نیز قبل و بعد هر پرواز چک می شود.

به گفته مسوولان ستاد کرونا وضعیت استان ایلام بحرانی است و شهرهای ایلام و ایوان در وضعیت سیاه و سایر نقاط هم در شرایط قرمز و نارنجی قرار گرفته اند./ع

 

 

 

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار