مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) ایلام، از افتتاح پنج مرکز نیکوکاری در مراکز دانشگاهی استان ایلام به صورت مجازی و همزمان با سراسر کشور خبر داد.
کد خبر: ۹۱۳۹۸۴
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۰ 03 November 2020

 به گزارش تابناک ایلام، قنبر موسی‌نژاد اظهار کرد: این پنج مرکز نیکوکاری همزمان در دانشگاه‌های ایلام، پیام نور، آزاد اسلامی، علوم پزشکی و فرهنگیان فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام افزود: امیدواریم که این مراکز نیکوکاری در راستای فعالیت‌هایی که برای آنها تعریف شده است بتوانند در راستای توسعه فرهنگ نیکوکاری و عمل کردن به مسئولیت‌های اجتماعی خدمات خوبی را از طریق جامعه دانشگاهی به نیازمندان استان ارائه دهند.

وی تصریح کرد: با راه اندازی مراکز نیکوکاری در دانشگاه‌های ایلام فرصت بسیار مغتنمی است که از ظرفیت خوب این مراکز علمی برای محرومیت زدایی و نیز توانمندسازی خانواده‌های مددجو به خوبی استفاده کنیم.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام با عنوان اینکه طرح ایران مهربان در راستای اکرام ایتام و سرپرستی از کودکان یتیم و نیازمندان توسط این نهاد در حال اجرا است، گفت: امیدوارم جامعه دانشگاهی استان ایلام با استقبال از این طرح در زمینه دستگیری از تعداد ۵ هزار کودک یتیم و نیازمند این استان مشارکت کنند.

«محمد علی‌اکبری» رئیس دانشگاه ایلام نیز گفت: راه اندازی مراکز نیکوکاری در دانشگاه‌های ایلام فرصت بسیار مغتنمی برای حضور جامعه دانشگاهی استان در عرصه‌های اجتماعی و خدمت رسانی به نیازمندان است.

وی افزود: دانشگاه ایلام نیز این افتخار را دارد که در زمینه خدمت به محرومان و نیازمندان و پیشبرد امورات نیکوکارانه در کنار کمیته امداد استان باشد./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار