سرپرست واحد بازرسی و نظارت اتاق اصناف ایلام گفت: در هفت ماهه اول سال جاری 6 هزار و 600 بازرسی از واحدهای صنفی سطح شهرستان ایلام انجام شده است.
کد خبر: ۹۱۳۸۲۳
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۰ 02 November 2020

 به گزارش تابناک ایلام؛عبدالله رشیدنیا گفت: در هفت ماهه اول سال جاری 6 هزار و 600 بازرسی از واحدهای صنفی سطح شهرستان ایلام انجام شده است.

وی افزود: همچنین در این مدت 750 بازرسی ابلاغی از واحدهای صنفی و بازاریان سطح شهرستان انجام و 68 پرونده قضایی برای متخلفان تشکیل شده است.

سرپرست واحد بازرسی و نظارت اتاق اصناف ایلام اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تا پایان مهرماه 60 مورد شکایت مردمی از اصناف سطح شهر ایلام ثبت شد که 18 مورد از این تعداد پس از تشکیل پرونده و ارجاع به تعزیرات جریمه شده است.

رشیدنیا ادامه داد: روزانه بیش از 30 مورد بازرسی مشترک با همکاری سازمان صمت و... در دو نوبت صبح و عصر در سطح شهر ایلام انجام می‌شود.

وی بیان داشت: علاوه بر تشدید نظارت‌های اتاق اصناف بر بازاریان در صورت مشاهده تخلفات با مخلفات برخورد و مکان مربوطه پلمب می‌شود.

سرپرست واحد بازرسی و نظارت اتاق اصناف ایلام گفت: هم استانی‌ها می‌توانند شکایات و گزارشات خود را اعم از گرانفروشی، کم فروشی، عدم درج قیمت، عدم صدور صورت حساب، عرضه و فروش کالای قاچاق به شماره ۱۲۴ سامانه ستاد خبری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ایلام گزارش کنند./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار