رئیس اداره ورزش و جوانان دهلران؛
رئیس اداره ورزش و جوانان دهلران گفت: بر اساس بازرسی های انجام شده در سطح مراکز ورزشی شهرستان ، تاکنون 11 باشگاه به دلیل رعایت نکردن دستورالعمل‌های بهداشتی ستاد کرونا پلمب شدند.
کد خبر: ۹۱۳۷۹۶
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۴ 02 November 2020

به گزارش تابناک ایلام ؛ رحم خدا شیخ محمدی در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت  : 32باشگاه فرهنگی ورزشی در سطح شهرستان دهلران وجود دارد که از این تعداد 10باشگاه دولتی ومابقی خصوصی هستند .

رئیس اداره ورزش وجوانان شهرستان دهلران افزود : با عنایت به مصوبه ستاد استانی مقابله با ویروس کرونا، همه اماکن و باشگاه‌های ورزشی سطح شهرستان‌های اعم از خصوصی و عمومی از تعطیل هستند.

وی گفت : فعالیت باشگاه ها و مراکز ورزشی در شهرستان باید منطبق بر دستورالعمل‌های ستاد مقابله با کرونا در ورزش استان باشد و عمل به پروتکل‌های بهداشتی ابلاغی توسط ستاد ملی مبارزه با کرونا در مراکز ورزشی شهرستان به صورت جدی رصد و پایش می‌شود.

شیخ محمدی اظهار داشت : سرانه ورزشی در شهرستان دهلران ۷۰ صدم متر مربع به ازای هر نفر است که در تلاش هستیم سرانه روزشی شهرستان را با توسعه مکان های ورزشی توسعه بدهیم.

رئیس اداره ورزش وجوانان شهرستان دهلران عنوان کرد : باتوجه به شرایط کرونا در حال حاضر حدود 1000ورزشکار سازمان یافته در سطح شهرستان دهلران مشغول فعالیت در رشته های ورزشی هستند.

وی گفت : مسوولان امور باشگاه‌ها، ، سالن‌ها و اماکن ورزشی خواسته شده است که به بخش نامه های ابلاغی ستاد کرونا ورعایت های پروتوکل های بهداشتی توجه جدی شود و در صورت هرگونه تخلف برابر قانون با متخلفین برخورد خواهد شد ./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار