رئيس ستاد استانی مبارزه با کرونا اعلام کرد:
استاندار ایلام در برخی شهرستان های استان خبر داد و گفت: بر اساس اعلام نظر ستاد ملی کرونا وضعیت بیماری کرونا در دو شهرستان ایلام و ایوان از استان ایلام از حالت قرمز به حالت فوق خطرناک سیاه تبدیل شد.
کد خبر: ۹۱۳۷۴۳
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۰ 02 November 2020

به گزارش تابناک ایلام؛ قاسم سلیمانی‌دشتکی استاندار ایلام و رئيس ستاداستانی مبارزه باکرونا صبح امروز دوشنبه ۱۲ آبان ماه از اعمال محدوديت های جدید در این شهرستان خبر داد و اظهار داشت : در شهرستان های پرخطر ایلام و ایوان گروه شغلی ۲ و ۳ و ۴ تعطیل و حضور کارمندان تا ۵۰ درصد کاهش می یابد.

وی افزود: در مناطق سیاه (شهرستان های ایلام و ایوان) حتی اگر وضعیت کارمندان در ابتلا به بیماری و یا داشتن علائم و بیماری زمینه ای وضعیت حادتری داشتند مجاز هستند میزان حضور کارمندان را بیشتر از میزان مذکور کاهش دهند و کارها را از طریق دورکاری انجام بدهند.

استاندار ایلام در ارتباط با زمان اعمال محدودیت های جدید گفت: این محدودیت‌ها ها از امروز دوشنبه ۱۲ آبان ماه به مدت یک هفته اعمال می شود.

وی در ادامه از منع تردد رفت و آمد برای خروج خودروهای شخصی با پلاک بومی و ورود خودروهای غیربومی به شهر ایلام خبر داد و گفت: براساس مصوبه کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی کرونا، از ساعت ۱۲ ظهر امروز دوشنبه ۱۲ آبان ماه این محدودیتها در مبادی ورودی و خروجی شهر ایلام مرکز استان اعمال خواهد شد و تا ساعت ۱۲ شب روز جمعه ۱۶ آبان ماه ادامه خواهد داشت.

سلیمانی‌دشتکی در ادامه تاکید کرد: در صورت عدم توجه به محدودیت تردد و اخطار پلیس، متخلفین ۵۰۰ هزار تومان جریمه خواهند شد.

وی در ادامه از محدودیت های گروه شغلی ۳ و ۴ در شهرستان های قرمز و نارنجی و و محدودیت گروه شغلی ۴ در مناطق زرد استان خبر داد و گفت: همچنین بر اساس اعلام نظر ستاد ملی کرونا شهرستان دره شهر از حالت سیاه به قرمز تبدیل شده است.

وی افزود: مشاغل گروه اول صرفا با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی امکان پذیر است و تعطیل نیستند.

وضعیت شهرستان های استان ایلام:
⚫ وضعیت سیاه:
۱- ایلام
۲-ایوان

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار