رییس دانشگاه ایلام؛
رییس دانشگاه ایلام گفت: با توجه به استقبال گسترده از همایش ملی مجازی زیست جهان پساکرونا مهلت ارسال آثار علمی و پژوهشی تا پایان آبان ماه جاری تمدید شده است.
کد خبر: ۹۱۳۶۲۲
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۰ 01 November 2020

به گزارش تباناک ایلام ؛ محمد علی اکبری اظهار داشت: این همایش اقدام مشترک دانشگاه و وزارت علوم است و معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم ریاست همایش و رییس دانشگاه ایلام نیز دبیر همایش است.

وی افزود: تاکنون ۲۰۰ اثر علمی و پژوهشی به دبیرخانه همایش ملی مجازی زیست جهان پساکرونا ارسال شده است که مراحل داوری آنها در حال انجام است و کتاب چکیده مقالات همایش نیز منتشر خواهد شد.

علی اکبری یادآور شد: اگرچه همایش به صورت مجازی برگزار می‌شود اما همه امتیازات همایش‌های حضوری را دارد و از بالاترین اعتبار علمی پژوهشی برخوردار است.

رییس دانشگاه ایلام گفت: مجوزهای لازم از پایگاه استنادی جهان اسلام آی اس سی اخذ شده و در همه پایگاه های علمی کشور مانند سیویلیکا ثبت شده است.

علی اکبری اظهار داشت: همچنین هماهنگی لازم جهت چاپ آثار برتر در چهار مجله معتبر علمی و پژوهشی به عمل آمده است و تاکنون سه مجله علمی پژوهشی برای چاپ مقالات برگزیده همایش اعلام آمادگی کرده اند.

به گفته وی، این مجلات شامل مجله علمی پژوهشی سیاست جهانی، مجله علمی پژوهشی انجمن جامعه شناسی ایران، فصلنامه علمی پژوهشی دانشگاه علوم پزشکی ایلام و فصلنامه علمی ترویجی فرهنگ ایلام هستند.

علی اکبری تصریح کرد: تاکنون سه شخصیت برجسته ملی نیز جهت سخنرانی کلیدی اعلام آمادگی کرده اند و اختتامیه همایش در اواخر آذر و اول دی ماه برگزار خواهد شد.

وی گفت: با توجه به تعاملات بین‌المللی دانشگاه پیشنهاداتی برای برگزاری همایش مشترک بین المللی تاثیرات جهانی کرونا در دست مطالعه است.

رییس دانشگاه ایلام ادامه داد: محورهای این همایش شامل بخش آب و خاک، محیط زیست، کشاورزی، سیاست داخلی و خارجی، اقتصاد، صنعت و گردشگری، بهداشت و سلامت، علم و فناوری و نوآوری، اجتماعی، فرهنگی و دینی است.

علی اکبری افزود: علاقه مندان می توانند آثار پیشنهادی خود را قبل از پایان مهلت ارسال به آدرس htt://wac۲۰۲۰.ilam.ac.ir ارسال کنند.

وی تاکید کرد: شرکت‌ در این همایش محدود به گروه خاصی نیست به همین دلیل فرصتی برای ارائه نظر صاحب نظران، اساتید، دانشجویان و اصحاب رسانه و گروه های دیگر است.

وی تاکید کرد: آثار نیز در سه قالب یادداشت های کوتاه و فنی ۵۰۰ کلمه ای، مقاله های کوتاه هزار و ۵۰۰ کلمه‌ای و مقاله های بلند هشت هزار کلمه ای در نظر گرفته شده است./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار