‍ فرماندار دهلران :
فرماندار دهلران گفت:علت آتش‌سوزی از موضوعات دیگری است که در دست بررسی قرار دارد و باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی شود که در آینده شاهد چنین حوادثی نباشیم.
کد خبر: ۹۱۳۱۸۸
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۷ 31 October 2020

به گزارش تابناک ایلام ؛ مجید عسگری اظهار داشت: همزمان با گزارش آتش‌سوزی در مخابرات شهرستان بلافاصله تیم‌های آتش‌نشانی و دستگاه‌های مرتبط به محل اعزام شدند.

وی افزود: با تلاش نیروهای آتش‌نشانی، مهار آتش انجام شد و برآورد خسارات نیز در دست بررسی است.

فرماندار دهلران گفت: علت آتش‌سوزی از موضوعات دیگری است که در دست بررسی قرار دارد و باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی شود که در آینده شاهد چنین حوادثی نباشیم.

عسگری با اشاره به قطعی تلفن ثابت و همراه در پی این آتش‌سوزی افزود: بخشی از مرکز مخابرات بدلیل آتش‌سوزی صدمه دیده و این امر باعث قطعی تلفن همراه و ثابت شده است که با پایان کار آتش‌نشانان و اطمینان از مهار آتش‌سوزی و کنترل گسترش آن، بحث ارتباطات سیار و همراه برقرار شد.

فرماندار دهلران از اداره برق شهرستان در خصوص تامین برق سیار برای تسریع در امور و خروج دود از محل آتش‌سوزی با راه‌اندازی فن نیز تاکید کرد.

وی از همه عوامل در مهار آتش‌سوزی بویژه نیروهای آتش‌نشانی و مسئولان شهرستان که با احساس مسئولیت پای کار بودند، قدردانی کرد.

امام جمعه شهرستان و فرمانده سپاه دهلران و جمعی از مدیران نیز بلافاصله در محل حضور پیدا کردند.

مهندس عسگری فرماندار دهلران در جریان این آتش سوزی ضمن حضور در محل و بررسی میدانی موضوع به همراه آتش نشانان به محل حادثه رفت و از نزدیک نیز بر مهار آتش سوزی نظارت کرد./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار