مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان ایلام:
مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان ایلام گفت: توزیع ۸۰۰ بسته حمایتی در روز مبعث بین نیازمندان مناطق روستایی در هفته وحدت از جمله برنامه‌های شاخص فرهنگی در سطح استان است.
کد خبر: ۹۱۳۱۴۳
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۰ 31 October 2020

به گزارش تابناک ایلام؛ محمد فتاحی مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی ایلام، اظهار داشت: وحدت یک اتفاق مهم و یک تجربه ارزشمند است و جهان اسلام زمانی می‌تواند موفق باشد که از این الگو استفاده کند؛ امروزه مسلمانان از تفرقه و تشتت رنج می‌برند و با کمک وحدت عملی می‌توان ساختار جامعه را به سمت همدلی، همگرایی، هماهنگی و هم افزایی پیش برد.

وی افزود: توزیع ۸۰۰ بسته حمایتی در روز مبعث بین نیازمندان مناطق روستایی در هفته وحدت از جمله برنامه‌های شاخص فرهنگی در سطح استان است. 

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی ایلام تصریح کرد: همچنین برگزاری ۵ مسابقه فرهنگی با موضوع هفته وحدت و زندگینامه رسول مکرم اسلام( ص) در فضای مجازی و اهداء جوایز به برندگان، راه اندازی هیات مذهبی سیار و پخش مولودی در تمام شهرستان‌ها را از جمله برنامه‌های هفته وحدت عنوان کرد.

وی خاطر نشان کرد: ادامه طرح مواسات توسط هیات مذهبی در سطح استان و کمک به نیازمندان،
پخت نان صلواتی رایگان در مناطق محروم، باز نشر احادیث و روایات رسول مکرم پیامبر اسلام( ص) در فضای مجازی را نیز از  دیگر برنامه‌های مهم فرهنگی هفته وحدت بیان کرد.

فتاحی ادامه داد: با توجه به محدودیت‌های کرونایی و لغو تمام اجتماعات این برنامه‌ها جرا خواهند شد./ح

 

فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار