مدیر کل امور مالیاتی استان ایلام؛
مدیر کل امور مالیاتی استان ایلام گفت: در حال حاضر میزان استفاده پزشکان از دستگاه‌های کارتخوان فروشگاهی 40 درصد بوده و ۶٠ درصد باقیمانده دستگاه‌های پوز را در سامانه مالیاتی ثبت نکرده‌اند.
کد خبر: ۹۱۳۰۶۲
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۰ 31 October 2020

 به گزارش تابناک ایلام؛سعید کریمی افزود: آخرین فرصت برای استفاده از پوزهای فروشگاهی اشخاص حقیقی و حقوقی خرداد سال آینده است و تمامی مشاغل ملزم به استفاده از پوزهای فروشگاهی خواهند بود.

مدیرکل امور مالیاتی استان ایلام گفت: اصلاح قانون مالیات‌های مستقیم، در موضوع فرار مالیاتی علاوه بر عناصر مادی و روانی، عنصر قانونی جرم نیز محقق شده و قانونگذار این رفتار را جرم شناخته و برای آن مجازات تعیین کرده است.

کریمی ادامه داد: در حال حاضر اراده، زمینه و امکان برخورد قانونی با فراریان مالیاتی کاملا فراهم است.

وی تصریح کرد: سوء استفاده کنندگان اقتصادی از شرایط خاص استان و فقر و عدم آگاهی برخی افراد، سوء استفاده کرده و به نام این افراد مبادرت به دریافت کارت بازرگانی کرده‌اند و معاملات کلانی انجام داده‌اند که با حمایت مدیران ارشد استان، نیروی انتظامی و سایر ارگان‌های ذی‌ربط با این افراد برخورد قانونی و جدی صورت خواهد گرفت. 

مدیرکل امور مالیاتی ایلام گفت: درآمدهای مالیاتی سهم بیش از 90 درصدی در تحقق درآمدهای استان دارد و تحقق درآمدهای مالیاتی ملاک ارزیابی برای تخصیص و بهره مندی استان از اعتبارات است./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار