مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام
مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام گفت: ۱۸۸ واحد مسکن مهر در این استان متقاضی ندارند و بدلیل مشکلات حقوقی تعاونی‌ها بلاتکلیف است.
کد خبر: ۹۱۳۰۵۸
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۰ 31 October 2020

 به گزارش تابناک ایلام؛علی‌اصغر کاظمی اظهار داشت: یک هزار و ۶۹۸ واحد نیز در مجموع با پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصد در حال تکمیل است.

وی یادآور شد: ۱۱ هزار و ۷۱۳ واحد مسکن مهر در شهرهای بالای ۲۵ هزار نفر جمعیت استان ایلام در حال ساخت است که هفت هزار و ۸۷ مورد در قالب تعاونی، یک هزار و ۱۵۲ مورد در قالب سه جانبه و سه هزار و ۴۷۴ مورد نیز به شکل خودمالک احداث می‌شوند.

وی تاکید کرد: ۱۰ هزار و ۲۴۷ واحد از این تعداد به بهره‌برداری رسیده است و تنها یک هزار و ۴۶۶ واحد مراحل احداث را می‌گذرانند.

مدیرکل راه و شهرسازی ایلام اضافه کرد: چهار هزار و ۷۶۴ واحد نیز در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت استان ایلام در حال ساخت هستند که ۲۷۸ مورد به شکل تعاونی و چهار هزار و ۷۶۴ مورد نیز به شیوه خودمالک ساخته خواهند شد.

کاظمی ادامه داد: یک هزار و ۶۵۶ مورد نیز به شکل خودمالک در بافت های فرسوده قرار داشته‌اند که تمامی این واحدها به بهره‌برداری رسیده‌اند.

وی اظهار داشت: از مجموع ۱۸ هزار و ۱۳۳ مورد مسکن مهر استان ایلام تاکنون ۱۶ هزار و ۶۱۷ واحد تکمیل شده و یک هزار و ۵۱۶ مورد نیز در مراحل اجرا قرار دارند.

مدیرکل راه و شهرسازی ایلام یادآور شد: از مجموع یک هزار و ۴۶۶ واحد باقیمانده در شهرهای بالای ۲۵ هزار نفر جمعیت استان یک هزار و ۳۴۸ واحد متعلق به دولت بوده و تنها ۱۱۸ واحد خودمالک هستند و از ۵۰ واحد باقیمانده در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت نیز همگی خودمالک هستند.

کاظمی گفت: از مجموع یک هزار و ۳۴۸ واحد باقیمانده در شهرهای بالای ۲۵ هزار نفر جمعیت که زمین متعلق به دولت است، ۲۲۲ واحد متوقف و دارای مشکل حقوقی هستند./ع

 

 

 

 

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار