نایب رئیس مجلس شورای اسلامی؛
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: بر اساس مصوبات مقرر شده است که روز شنبه یک عدد دستگاه اکسیژن ساز از تهران به ایلام منتقل شود و مبلغ 4/5 میلیارد تومان اعتبار نیز به استان تزریق شود.
کد خبر: ۹۱۳۰۲۸
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۵ 30 October 2020

به گزارش تابناک ایلام، علی نیکزاد ن گفت: حل مشکلات اقتصادی مردم در اولویت کار مجلس و دولت است و امیدواریم در این سفر بتوانیم مشکلات اساسی را حل کنیم؛ اولویت مجلس و دولت نیز حل مشکلات اقتصادی مردم و مرتفع کردن مصوبات است. 

وی افزود: بر اساس مصوبات مقرر شده است که روز شنبه یک عدد دستگاه اکسیژن ساز از تهران به ایلام منتقل شود و مبلغ 4/5 میلیارد تومان اعتبار نیز به استان تزریق شود.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بخشی از مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم مربوط به شیوع ویروس کرونا است اما بخشی دیگر نیز به مسایل کلان کشور در حوزه تورم، کاهش ارزش پول ملی و بالا رفتن نرخ ارز و میزان نقدینگی است.

وی ادامه داد: همه اینها به نوبه خود فشارهای زیادی را به مردم وارد کرده است و دولت و مجلس باید با تعامل و هم افزایی مشکلات را حل کنند؛ رسیدگی به ایلام باید عدالت اجتماعی برقرار شود و به مصوباتی که توسط دستگاه‌های اجرایی نوشته شده به اتفاق نمایندگان در مجلس به طور جد پیگیر و پایبند خواهیم بود./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار