نمایندگان مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی ؛
نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی گفت : برای توسعه وتحقق حل مشکلات تمام مصوبات سفرهای مقامات به استان ایلام را به صورت جدی در وزارت خانه ها دنبال خواهم کرد.
کد خبر: ۹۱۲۹۲۱
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۷ 29 October 2020

به گزارش تابناک ایلام ؛ سارا فلاحی در گفتگو با خبرنگار ما بیان داشت : استان ایلام به عنوان یک استان کمتر توسعه یافته داری مشکلات فراوانی در حوزه های مختلف است واین سفر ها برای حل مشکلات استان صورت می گیرد.

وی بیان داشت : برای بررسی میدانی مشکلات استان در حوزه های مختلف، پیگیری هایی از طریق مجلس و دستگاه های اجرایی در سطح کلان در دستور کار خود دارم و این سفر که به استان صورت می گیرد بر اساس هماهنگی های از قبل تعیین شده است.

وی افزود:این سفرها صرفا برای بازدید از پروژه ها و عکس گرفتن نیست بلکه تمام مصوبات این سفرها پیگیری می شوند . حتما درمرکز از طریق وزارتخانه های مربوطه بصورت جدی پیگیری تا بتوانیم پروژه های نیمه تمام را در استان تکمیل کنیم.

فلاحی بیان داشت :به دعوت نمایندگان استان قرار بود این سفر ۲۷ شهریور به همراه جمعی از مسئولین دولتی برای پیگیری مسائل ایلام در حوزه های مختلف به ایلام صورت گیرد  اما ابتلای نایب رییس مجلس  به کرونا مانع از سفر ایشان شد.

وی افزود : با توجه به این که انتخابات حوزه جنوب استان به دور دوم کشیده شد و  ۸ مهر  اعتبار نامه نماینده منتخب مردم این حوزه به تصویب رسید، با توافق نمایندگان حوزه شمال و به احترام به مردم شهرستان های جنوبی استان،سفر از حوزه جنوب آغاز واین موضوع باعث شد تا  میهمانان ساعات بیشتری در این حوزه حضور داشته باشند.

فلاحی عنوان کرد : امیدواریم با دیدگاه عملیاتی نایب رئیس مجلس، نتیجه ای برای توسعه استان بگیریم .

تلاش برای جبران عقب ماندگی استان در دستور کار قرار دارد

دیگر نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی گفت : با هماهنگی های که در سطح کلان با نمایندگان مجلس شورای اسلامی و دستگاه های اجرایی داریم تلاش برای جبران عقب ماندگی استان در دستور کار نمایندگان استان قرار دارد.

علی اکبر بسطامی در گفتگو با خبرنگار ما گفت : باتوجه به مشکلات و عقب ماندگی در بحث توسعه یافتگی که در استان وجود دارد، در تلاش هستم تا با سفر نمایندگان مجلس و برخی از دستگاه های اجرایی کشور، تصمیمات مناسبی برای توسعه همه جانبه استان صورت بگیرد.

نماینده مردم ایلام،ایوان،چرداول،سیروان، ملکشاهی،مهران و هلیلان در مجلس شورای اسلامی گفت : با هماهنگی مجمع نمایندگان و مسئولان استان ایلام، بتعدادی از دستگاه‌های اجرایی از جمله وزارت نفت، بانک مرکزی، بنیاد مسکن، وزارت نیرو و شهرک‌های صنعتی با هماهنگی به این استان سفری انجام و تعدادی از پروژه‌های نیمه تمام استان ایلام مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

وی گفت : در جلسه ای که عصر امروز با حضور نایب رئیس مجلس و نمایندگان دستگاه اجرایی کشور و استاندار ایلام برگزار خواهد شد، مشکلات جمع بندی می شوند و درمرکز خروجی جلسه از طریق دستگاه های مرتبط برای رفع مشکلات به صورت جدی دنبال خواهم کرد.

وی گفت : هدف از سفر نمایندگان و مقامات به استان تقویت وتحرک بیشتر پروژه های استان است، چرا که در آستانه بودجه  نویسی سال 1400وبرنامه هفتم توسعه کشورهستیم و قطعا ذهنیت های مثبتی برای نمایندگان ودولت در بحث ریل گذاری های  قانونی واختصاص بوجه به استان شکل خواهد گرفت.

بسطامی افزود : با توجه به این  که در پایان دولت هستیم، مجمع نمایندگان استان تعامل بسیار خوبی با دولت دارند  و قطعا ما هم در تلاشیم تا اعتبار مناسبی به پروژه های نیمه تمام استان اختصاص یابد.

وی گفت : خوشبختانه تعامل بسیار خوبی بین نمایندگان استان با استاندار و مدیران ملی وجود دارد و بدون شک این هماهنگی می تواند در راستای توسعه استان موثر باشد./م

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار