دبیر نهاد پیشرفت و آبادانی شهرستان هلیلان گفت: 14 میلیارد ریال اعتبار جهت احداث هنرستان 8 کلاسه شهر کهره واقع در شهرستان هلیلان توسط اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس اختصاص یافت.
کد خبر: ۹۱۲۸۹۹
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۵ 30 October 2020

 به گزارش تابناک ایلام؛احمد همتی گفت: تفاهم نامه همکاری میان نهاد آبادانی و پیشرفت بنیاد علوی هلیلان و اداره نوسازی مدارس استان مبنی بر حذف پرونده مدارس کانکسی در شهرستان هلیلان تا پایان مهرماه ۱۴۰۰ امضاء شده و اجرای آن قطعی است.

وی افزود: در جلسه‌ای که با مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان ایلام برگزار شد، درباره قراردادهای قبلی شامل هنرستان ۸ کلاسه شهر کهره واقع در مرکز شهرستان بحث و تبادل نظر شد و در این خصوص مبلغ ۱۴ میلیارد ریال جهت تحقق آن اختصاص یافت.

دبیر نهاد پیشرفت و آبادانی شهرستان هلیلان گفت: بنیاد علوی، مبلغ ۵ میلیارد ریال برای تجهیز مدارس هلیلان در نظر گرفته است و این بنیاد مشارکت فعالی در زمینه تکمیل گازرسانی به مدارس شهرستان هلیلان خواهد داشت. 

وی ادامه داد: همچنین در ارتباط با پروژه شاران به محض آماده شدن زمین آن، اداره نوسازی مدارس آن را تکمیل خواهد کرد و مشارکت بنیاد در این پروژه ۳ میلیارد ریال است.

دبیر نهاد پیشرفت و آبادانی شهرستان هلیلان در ادامه افزود: در این نشست همچنین در خصوص تکمیل گازرسانی به مدارس شهرستان ۱۰ میلیارد ریال برآورد شده که ۵۰ درصد آن توسط اداره کل نوسازی و ۵۰ درصد باقی مانده توسط نهاد آبادانی و پیشرفت شهرستان هلیلان تامین می شود، همچنین  در رابطه با تامین و تجهیز و اقلام مورد نیاز مدارس در هلیلان مبلغ ۵ میلیارد ریال سرمایه گذاری می‌کند.

وی در مورد پروژه مسجد و مدرسه روستای ورمله، گفت: بنیاد علوی این مسئله را توسط گروه‌های جهادی تکمیل می‌کند و در خصوص روستای سیرکانه و باخ، بنا شد با مشارکت اداره کل نوسازی مدارس استان و بنیاد علوی طی امسال مقدمات کار انجام گیرد.

همتی تصریح کرد: با مشارکت دو طرف و برنامه ریزی‌های لازم، مقرر شد تا قبل از شروع سال تحصیلی جدید پرونده مدارس کانکسی برای همیشه در این شهرستان بسته شود./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار